اخبار اقتصاد ایران

معرفی شاسی‌بلند برقی چری که احتمالا به ایران می‌آید

افق میهن، چری شوکسیانگجیا یا eQ7 جدید به عنوان یک SUV سایز متوسط ​​با ابعاد ۱۶۶۰/۱۹۱۰/۴۶۷۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۸۳۰ میلی متر شناخته می شود. وزن آن ۱۷۶۹ کیلوگرم است.

نیرو توسط یک موتور الکتریکی در عقب با حداکثر قدرت ۲۰۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر به همراه یک بسته باتری لیتیومی ۶۷.۱۲ کیلووات ساعتی با برد ۵۱۲ کیلومتر تامین می شود. علاوه بر این، این خودرو به سیستم مدیریت حرارتی هوشمند باتری نیز مجهز شده است. با شارژ سریع، ۳۰ دقیقه طول می کشد تا باتری از ۳۰ درصد به ۸۰ درصد برسد، در حالی که شارژ آهسته هشت ساعت طول می کشد.

ظاهر خودروی جدید تغییری نکرده و دارای جلوپنجره بسته و چراغ های جلوی دوگانه است.

تغییری در چیدمان داخلی از جمله صفحه نمایش دوگانه متشکل از صفحه کیلومتر شمار ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی و فرمان چرمی سه پره D. این خودرو امکاناتی مانند نمایشگر فشار باد لاستیک ها، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، تنظیم برقی و تهویه و گرمایش صندلی راننده و تشخیص صدا را ارائه می دهد.

در تریم های بالاتر، ویژگی هایی مانند کیسه هوای پرده ای جانبی، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، سیستم کمکی تغییر مسیر، سیستم کمکی حفظ خط و ترمز اضطراری خودکار دیده می شود.

چری eQ7 در دو تریم (Ziyou Edition و Changyou Edition) با قیمت ۲۲۴۰۰ و ۱۰۲۳۰۰۰ دلار (معادل یک میلیارد و ۳۴۵ میلیون و یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان) عرضه می شود. بهمن این موتور قرار بود مدل پایین eQ5 را با عنوان فیدلیتی الکتریک وارد ایران کند اما فعلا خبری از ورود آن به بازار نیست.

بعید نیست که شرکت های دیگری مانند مدیران خودرو، Chery Shuxiangjia یا eQ7 جدید را وارد یا مونتاژ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا