خودرو

معرفی موسوخان پیکاپی قدرتمند / موسوخان ترکیبی از کارایی و طراحی مدرن +فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن : موسوخان یکی از خودروهای پیکاپ به گونه ای طراحی شده است که توانایی بالایی در حمل بار و عبور از جاده های ناهموار دارد. موسوخان به دلیل داشتن موتور قدرتمند و سیستم تعلیق قوی معمولاً برای فعالیت های خارج از جاده و مصارف صنعتی مناسب هستند. علاوه بر کارایی، بسیاری از مدل‌های وانت موسوخان به امکانات رفاهی مدرن مجهز هستند که تجربه رانندگی را افزایش می‌دهند. موسوخان به دلیل ظرفیت بالا و کارایی خوب، گزینه ای محبوب برای خانوارها و مشاغل می باشد.

معرفی موسوخان

صنایع خودروسازی ایلیا در راستای گسترش سبد محصولات خود و رفع بیشتر نیازهای بازار به عنوان یک شرکت رو به رشد و در حال توسعه، خودروی KGM (سانگ یانگ) موسو گرند تیپ خان را برای تحویل به بازار ایران معرفی می کند.

پس از طراحی و آماده سازی زیرساخت های لازم کارخانه خودروسازی ایلیا در شهرستان ساوه برای تولید محصولات شاسی بلند طبق برنامه ریزی های انجام شده پس از تولید خودرو دایون، این شرکت اقدام به ساخت خودروی شاسی بلند نردبانی جدید خواهد کرد. خط تولید بازار را بیاورد.

صنایع خودروسازی ایلیا با برنامه ریزی برای تحویل و تولید وانت “خان” گامی دیگر در جهت ارائه محصولی قابل استفاده در مسیرهای سخت و خاص برداشته است که بی شک با استقبال علاقه مندان به خودروهای آفرود، SUV و … مواجه خواهد شد. می تواند راننده وانت شود.

محصول انتخاب شده برای بازار دارای مزیت های رقابتی ویژه ای نسبت به سایر رقبای موجود در بازار است. مهمترین آنها این واقعیت است که “Mosso Khan” در کره ساخته شده است.

مشخصات فنی

از جمله ویژگی های فنی قابل توجه این پیکاپ، علاوه بر ۲۰۰ e-XGI آن، یک موتور توربوشارژ کره ای است که حاصل تجربه مشارکت سانگ یانگ با مرسدس بنز از اوایل دهه ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ است.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این خودرو، ارائه چهار رادار ایمنی مانند RCTW-SEW-LCW-BSW است که این محصول را از سایر رقبا متمایز می کند، بنابراین این امکانات عموما در خودروها، کراس اوورها و SUV ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی دیگر از ویژگی های متمایز کننده این محصول طراحی منحصر به فرد آن است که دارای چراغ های جلو HID (زنون) و مه شکن LED، جلوپنجره کرومی عمودی جذاب (گریل) است و از این نظر علاوه بر تودوزی چرم صندلی ها و کیفیت بالا. فرمان روی فرمان می‌توانید سیستم گرمایش و تهویه صندلی، صندلی‌های برقی راننده، سرنشین جلو و سرنشینان عقب و همچنین کیسه هوای جانبی را اضافه کنید.

تاسیسات موسوخان

ویژگی های ذکر شده در جدیدترین محصول سانگ یانگ همانند دیگر محصول این برند یعنی Rexton G4 است که می تواند حس لوکس بودن را به این محصول القا کند که البته آن را از سایر رقبای همین سگمنت متمایز می کند.

این خودرو بر اساس تاریخ ۷۰ ساله سانگ یانگ موتورز کره جنوبی (KGM) ساخته شده است که با طرفداران قابل توجهی در بازار ایران حضور خوبی دارد. از طرفی خودروی سانگ یانگ در اکثر کشورها به عنوان خودرویی پرطرفدار شناخته می شود به طوری که در برخی کشورها مانند انگلیس، روسیه، برزیل و … علاوه بر مصرف شخصی، برای مصارف دیگری مانند خدمات و امداد نیز استفاده می شود. نیاز دارد

یکی از نکات ضروری استفاده از این خودرو استفاده از این محصول در رده خودروهای پلیسی، نظامی و اورژانس و همچنین استفاده نسل جوان در طبیعت گردی و آفرود (مدیریت وسایل نقلیه دشوار) است. پاسپورت) وسایل نقلیه مورد استفاده در دسته خودروهای امداد و نجات، وسایل نقلیه آتش نشانی و جاده ای در انگلستان، خودروهای پلیس در مالت و غیره.

با توجه به کاربردی بودن این محصول برند سانگ یانگ، هم اکنون صنایع خودروسازی ایلیا نیز تصمیم گرفته است تا این محصول را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا نیاز مصرف کنندگان را برطرف کند.

صنایع خودروسازی ایلیا به زودی شرایط فروش این پیکاپ جذاب را به عنوان جدیدترین محصول خود اعلام خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا