خودرو

معرفی و بررسی خودرو جیکوJ7 / جیکوJ7 همراهی مطمئن و شیک برای سفرهای خانوادگی


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: جیکو J7 یک SUV خانوادگی با ظاهری مدرن، فضای داخلی فراوان و امکانات متنوع است. جیکو J7 عملکرد بالا و رانندگی آسان با موتورهای قدرتمند و پیشرفته را به خریداران خود ارائه می دهد اما از نظر ظاهری تفاوتی بین چری گیکو J7 و تانسو ۰۶ وجود ندارد و تنها استثنا حذف لوگوی چری و جایگزینی آن است. Giko -Logos. بد نیست بدانید که طول/عرض/ارتفاع چری تانسو ۰۶ ۱۶۸۸/۴۵۳۸/۱۸۹۸ میلی متر و فاصله بین دو محور آن ۲۶۷۲ میلی متر است. انتظار داریم چری جیکو J7 نیز همین ابعاد را داشته باشد. اگر از پهلو به خودروی مورد نظر نگاه کنید، متوجه طراحی سقف شناور و همچنین دستگیره های مخفی در و رینگ های ۵ پره خواهید شد. در جیکو J7 یک سانروف پانوراما نیز وجود دارد.

اما از نظر ظاهری تفاوتی بین چری گیکو J7 و تانسو ۰۶ وجود ندارد و تنها استثنا حذف لوگوی چری و جایگزینی لوگوی گیکو است. بد نیست بدانید که طول/عرض/ارتفاع چری تانسو ۰۶ ۱۶۸۸/۴۵۳۸/۱۸۹۸ میلی متر و فاصله بین دو محور آن ۲۶۷۲ میلی متر است. انتظار داریم چری جیکو J7 نیز همین ابعاد را داشته باشد. اگر از پهلو به خودروی مورد نظر نگاه کنید، متوجه طراحی سقف شناور و همچنین دستگیره های مخفی در و رینگ های ۵ پره خواهید شد. در جیکو J7 یک سانروف پانوراما نیز وجود دارد.

از نظر تجهیزات داخلی تفاوتی بین دو خودروی ذکر شده وجود ندارد و در کابین چری جیکو J7 دو صفحه نمایش در پشت آمپلی فایر و سیستم اطلاعات مرکزی در ابعاد ۱۰.۲۵ و ۱۴.۸ اینچ و همچنین یک فرمان دی سیستم‌های خودروهای نیمه خودران سطح ۲ شامل مواردی مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و نظارت بر نقاط کور هستند. لیست تجهیزات این خودرو شامل مواردی مانند گرمکن و سردکن صندلی ها، کنسول وسط با جعبه خنک کننده و … می باشد. در خاتمه چری در سال گذشته ۹۳۷۱۴۸ دستگاه خودرو صادر کرد که نسبت به سال قبل ۱۰۱ درصد رشد داشته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا