فناوری

معرفی «چت‌بات» و «IVA» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴

افق میهن پایگاه داده اخبار تحلیلی (ofoghmihan.ir):

موبایل اول با معرفی خدمات “پچ پچ” و “IVA” در المپوس ، نسل جدیدی از خدمات پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده است. خدماتی که می توانند تجربیات کاربران را آسانتر ، سریعتر و باهوش تر کنند.

به گفته اداره کل ارتباطات ، توسعه برند و رویدادهای بین المللی موبایل ، بخش خدمات مشترکین اپراتور در نمایشگاه امسال بر ارائه استراتژی های پشتیبانی جدید و افزایش رضایت کاربر متمرکز شده است. این راه حل ها برای کاهش زمان پاسخگویی ، بهبود بهره وری و به حداقل رساندن تأخیر مشترکین طراحی و توسعه یافته اند.

Chatbat یکی از مهمترین این خدمات است که با تکیه بر پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی ، کاربران را قادر می سازد تا سریع و با دقت در تعامل باشند. این ابزار می تواند به سؤالات متعارف پاسخ دهد ، نکات عملی را ارائه دهد و حتی اقداماتی مانند خرید بسته ها ، پرس و جو حساب یا درخواست درخواست را انجام دهد. چت ها از طریق برنامه ها ، وب سایت ها یا پیام رسان ها و به ویژه برای کاربرانی که تمایلی به تماس ندارند ، در دسترس است.

دستیار صوتی تعاملی یا دستیار صوتی تعاملی (IVA) یکی دیگر از خدمات اولین هوش مصنوعی موبایل است که امکان تماس هوشمند را از طریق تماس های صوتی فراهم می کند. این سرویس ، با تجزیه و تحلیل گفتار و درک نیاز مشترک ، به سؤالات متعارف ، مدیریت حساب ، خرید بسته و درخواست های پیگیری بدون نیاز به یک اپراتور انسانی پاسخ می دهد.

استفاده از IVA زمان انتظار برای تماس را کاهش می دهد ، دقت در پاسخ ها را افزایش می دهد و کیفیت تجربه مشتری را افزایش می دهد. این فناوری به زودی به گزینه های پشتیبانی مشترک در سیستم “۲” اضافه می شود.

با معرفی این دو سرویس ، که به طور کامل در مجموعه اول موبایل توسعه یافته اند ، اپراتور گام جدیدی در راه اطلاعات خدمات هوشمند و ارتقاء تجربه پشتیبانی مشترکین برداشته است.

نمایشگاه بیست و یکم تجارت الکترونیکی ، رایانه ای و تجارت الکترونیکی (Olympus) از ۱ تا ۵ اکتبر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و اولین همراه در سالهای گذشته آخرین دستاوردها و نوآوری های خود را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا