اخبار اقتصاد ایران

معرفی 3 هتل برای اقامت ایده آل در مشهد :: افق میهن

در زیر ۳ هتل برای اقامت ایده آل در مشهد آورده شده است. با ما بمان.

هتل جواد مشهد

هتل چهار ستاره جواد نماد زیبایی و شکوفایی در قلب مشهد است. هتل جواد مشهد در سال ۱۳۹۱ شروع به کار کرد و از آن زمان به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین هتل های چهار ستاره مشهد شناخته شده است.

این هتل در خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳ واقع شده است و چشم اندازی خیره کننده از بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) دارد.

هتل جواد مشهد با ۸ طبقه و ۱۰۵ واحد اقامتی امکان پذیرایی با استانداردهای بالا و خدمات شایسته را برای شما فراهم می کند. کادر مجرب و آموزش دیده این هتل همواره آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز می باشد.

از ویژگی های بارز هتل جواد می توان به نزدیکی زیاد آن به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد. ممکن ها امکانات رفاهی و تفریحی متنوع، واحدهای اقامتی مدرن و شیک، رستوران با منوی بوفه و پارکینگ رایگان.

این هتل با ساختاری مدرن، خدمات با کیفیت و ممکن ها الوادی یکی از مقاصد محبوب زائران و گردشگران مشهد محسوب می شود.

در کنار مقدمه هتل جواد مشهد به طور کامل و جامع به آن پرداخته خواهد شد.

ویژگی های هتل جواد

هتل جواد مشهد با ارائه ممکن ها سرگرمی های متنوع سعی می کند یک تجربه اقامت دلپذیر را فراهم کند. شامل ممکن ها از تفریحات این هتل می توان به استفاده از استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. استخر هتل به عنوان منبعی برای آرامش و تجدید انرژی در دسترس مهمانان است. سونا و جکوزی نیز امکانات ایده آلی را برای آرامش و رفع خستگی بعد از سفر و زیارت فراهم می کند.

هتل جواد مشهد خدمات توریستی را ارائه می دهد تا بازدید از شهر مشهد را برای مهمانان آسانتر کند. این خدمات شامل برگزاری تورهای گردشگری و ارائه اطلاعات دیدنی های مشهد می باشد.

هتل جواد با ممکن ها به خصوص برای مسافران معلول محیطی راحت و دلنشین را برای این افراد فراهم کرده است. از جمله این ممکن ها می توان به رمپ و خدمات ویژه معلولان اشاره کرد.

این هتل با ارائه خدمات ترانسفر به خصوص به فرودگاه، مهمانان را در سفرهایشان کاملا همراهی می کند. این ممکن ها سفری راحت و بدون دغدغه را از نقاط مختلف شهر برای مسافران این اقامتگاه فراهم می کند.

برای ماندن در کنار خانواده، هتل جواد مشهد دارای امکاناتی مانند خدمات نگهداری از کودکان و اتاق های خصوصی خانوادگی است. این ممکن ها آنها باعث می شوند خانواده ها اوقات خوبی را با هم بگذرانند.

با توجه به این ممکن ها هتل چهار ستاره جواد تفریحی، ورزشی و خدماتی، گزینه ای عالی برای اقامت زائران و گردشگران در مشهد می باشد.


هتل اطلس مشهد

وقتی تصمیم می گیرید به حرم مطهر امام رضا بروید و شهر مشهد را ببینید، اولین نکته بحث اسکان است. همه باید در سفر از یک مکان استراحت خوب استفاده کنند و بتوانند از امکانات رفاهی آن به نحو احسن استفاده کنند. موضوع دسترسی به امکانات رفاهی و نزدیک بودن به حرم مطهر نیز یکی از عوامل موثر در انتخاب هتل است. بدون شک هیچکس دوست ندارد از هتل خارج از محدوده شهر یا دور از امکانات و مراکز تجاری استفاده کند. هتل اطلس مشهد یکی از هتل های قدیمی و بسیار معتبر این شهر است که سابقه ای طولانی در خدمت رسانی به زائران حرم رضوی دارد. این هتل در سال ۱۳۵۴ در جوار بارگاه مانور حرم امام رضا (ع) تاسیس شد و سال هاست مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

در ادامه این مقاله به معرفی هتل اطلس مشهد و در مورد امکانات رفاهی و سطح دسترسی آن صحبت خواهیم کرد، پس در این مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد از سال ۱۳۵۴ شروع به کار کرد و بهترین امکانات و خدمات را در اختیار زائران قرار داد. این هتل در جوار حرم مطهر و در میدان بیت المقدس واقع شده است و در سال ۱۳۹۴ بازسازی های اساسی انجام شده است و کیفیت بازسازی هتل به گونه ای بوده که از سال ۹۵ تمامی زائران و مسافران از این هتل رضایت کامل داشته اند. پذیرایی از هزاران مهمان در طول سال گواه این امر است. فضای داخلی هتل نیز به گونه ای است که بیشتر افراد به این فضا علاقه مند هستند و آرامش درونی آن را می پسندند.

امکانات هتل اطلس

هتل اطلس دارای امکانات بسیار خوبی مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد. این هتل از ۸ طبقه و بیش از ۱۸۵ اتاق تشکیل شده است. از امکانات هتل اطلس می توان به پارکینگ اختصاصی خودروهای سواری اشاره کرد. اکثر مردم با ماشین شخصی خود سفر می کنند و دوست دارند در محل اقامت خود پارکینگ اختصاصی داشته باشند. در این هتل این امکان به صورت کاملا رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. برای رفاه حال معلولان یا مسافران خارجی علاوه بر سرویس ایرانی، سرویس بهداشتی نیز تعبیه شده است که می توانند در اتاق ها از آن استفاده کنند.

در این هتل نمازخانه وجود دارد و افراد می توانند با مراجعه به این مکان به عبادت بپردازند. رستوران هتل به صورت دائمی خدمات ارائه می دهد و می توانید بدون دغدغه از غذاهای باکیفیت و متنوع آن استفاده کنید. این هتل ۳ ستاره با کادری حرفه ای و متخصص می تواند پذیرای مهمانان داخلی و خارجی باشد. این هتل دارای ظرفیت ۵۰۰ نفر در اتاق ها و واحدهای خود می باشد.

هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد یکی از هتل هایی است که به نام این شهر نامگذاری شده است که امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد. این هتل جزو هتل های سه ستاره می باشد و در سال ۱۳۷۸ تاسیس شده است.هتل کیان بر اساس استانداردهای روز هتل ساخته و مدیریت می شود و می توانید پذیرای مهمانان داخلی و خارجی باشید. این هتل در بهترین فاصله تا حرم مطهر امام رضا قرار دارد و با ۵ دقیقه پیاده روی به حرم خواهید رسید. در اطراف آن تمامی مراکز تجاری و خدماتی وجود دارد و می توانید به راحتی به فعالیت های روزمره و حتی خرید خود بپردازید.

تاریخچه هتل کیان مشهد

همانطور که قبلا گفتیم این هتل در سال ۱۳۷۸ در مشهد تاسیس شد و در سال های ۸۲ و ۹۵ بازسازی شد و زائران از سراسر ایران و حتی جهان برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به شهر مشهد سفر می کنند. زائران باید از بهترین خدمات و امکانات رفاهی استفاده کنند تا سفری خاطره انگیز را تجربه کنند. هتل کیان مشهد تمامی خواسته های زائران و مسافران را در نظر گرفته و سعی در ارائه تمامی امکانات و خدمات به بهترین و صحیح ترین حالت دارد. این هتل بسیار نزدیک به حرم واقع شده است و در کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر خواهید رسید. نزدیکی این هتل به مراکز تجاری از دیگر مزیت های آن می باشد.

همه زائران پس از زیارت به دنبال خرید سوغات یا سوغاتی برای خود و خانواده خود هستند. مراکز تجاری و بازار رضا در نزدیکی این هتل قرار دارند و می توانید از این مراکز برای خرید استفاده کنید.

امکانات هتل کیان مشهد

برای رزرو هتل کیان مشهد باید تمام امکانات رفاهی هتل را پرداخت کنیم. این هتل مجهز به اتاق ها و حتی سوئیت هایی است که بر اساس بالاترین استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده اند. رستوران و کافه در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است که می توانند از غذاها و نوشیدنی های بی نظیر آن استفاده کنند. لابی این هتل برای پذیرایی از ۱۵۰ مهمان طراحی شده است. با پیشرفت تکنولوژی و نیاز اساسی و فوری به ارتباطات، اینترنت پرسرعت در دسترس مهمانان قرار می گیرد. در این هتل هر اتاق دارای تلفن شخصی است و افراد می توانند بدون محدودیت خاصی از آن استفاده کنند. برخی از افراد امکان استفاده از سرویس های بهداشتی ایرانی را ندارند، سرویس بهداشتی نیز برای این افراد در نظر گرفته شده است.

برای حفظ اصول ایمنی از سیستم اعلام حریق و کپسول آتش نشانی برای جلوگیری از حوادث احتمالی استفاده شده است. هتل ۷ طبقه کیان دارای ۱۱۲ اتاق است که از نظر ارائه خدمات رفاهی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای حرکت سریع و آسان بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. با توجه به تراز بودن هر طبقه، افراد معلول برای اقامت و رفت و آمد در این هتل مشکلی نخواهند داشت. از دیگر امکانات این هتل می توان به صندوق امانات اشاره کرد که افراد می توانند اشیای قیمتی خود را در آن جا بگذارند. تاکسی ۲۴ ساعته، صرافی، فکس، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی و … از خدمات خوب هتل کیان می باشد.

لطفا برای رزرو هتل و تور مشهد به سایت مراجعه فرمایید irantrall24.com لطفا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا