اخبار اقتصاد ایران

معرفی 5 برند مطرح کالسکه و کریر نوزاد در جهان

کالسکه و کریر ۵ برند

بعد از اینکه جنسیت نوزادتان را فهمیدید حتما پیگیری کنید خرید کالسکه و کریر شما رفته اید، انواع برندهای قدیمی و جدید، کالسکه در رنگ ها و طرح های مختلف، از کوچک تا بزرگ، پر زرق و برق، ساده و شیک را دیده اید. اما علاوه بر تعریف و تمجید از فروشندگان، در بسیاری از موارد نه تنها کمک کننده هستند، بلکه شما را برای یک خرید ساده گیج و گمراه می کنند. با توجه به تجربه چندین ساله ما، گاهی اوقات خرید کالسکه ممکن است دشوارتر از خرید ماشین باشد.

گاهی می توان به حرفه ای بودن یک فروشنده اعتماد کرد و یک کالسکه مناسب و ایده آل تهیه کرد، گاهی این اعتماد می تواند مشکل ساز باشد. اما چه نوع کالسکه ای برای استفاده ما مناسب است؟ خرید کالسکه و کریر چه مارکی باید انجام دهیم؟

با برندهای مختلف کالسکه و کریر آشنا می شویم

Bugaboo یک برند کالسکه لوکس هلندی است که به دلیل نوآوری و سبک های شیک خود شناخته شده است. استفاده از پارچه های مرغوب، توجه به جزئیات و طول عمر بالا از ویژگی های این برند است. برند Bugaboo با ایجاد فضایی امن و راحت برای نوزادان زیر ۶ ماه و مهار پنج نقطه ای روی صندلی کودک، به کودک شما این امکان را می دهد که با خیال راحت بنشیند و محیط اطراف خود را تماشا کند.

ست کالسکه سی باکس

این یک گزینه لوکس و شیک برای شیک پوشانی است که هم ایمنی و هم وزن سبک را می خواهند. در آلیاژ کالسکه های سی باکس از طلا، مس و سایر فلزات گرانبها استفاده شده و مانند یک تخت مجلل باعث راحتی شما و فرزند دلبندتان می شود. کالسکه و کریر جمع و جور این برند تاشو و به قدری سبک است که می توانید آن را روی شانه خود حمل کنید.

ست کالسکه Kickaboo

ست کالسکه Kickaboo تولید کشور بلغارستان و یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع کالسکه های خارجی می باشد. مدل Jolly یک مدل بسیار سبک وزن با قابلیت تاشو یک مرحله ای و قیمت مناسب می باشد. روکش های دسته از چرم و چرخ های آن اسفنج های ضخیم است که در هنگام حرکت ضربه می خورد. تشک دو نفره و ترمز چرخ از دیگر گزینه های این مدل هستند. این ست دارای سایبان دوتایی و قابلیت چرخش به سمت مادر است تا کودک احساس امنیت و محافظت کند. کریر Kickaboo مدل جولی قابل تبدیل به کریر نوزاد و صندلی ماشین بوده و از ایمنی بالایی برخوردار است.

-۱۴%

ست کالسکه خارجی دونا

برای هر کسی که به دنبال سادگی است، دونا نامی آشنا است. این محصول مدرن با صندلی ماشین و کالسکه یکپارچه به شما این امکان را می دهد تا نوزاد خود را به راحتی حمل کنید. فقط فرمان و چرخ ها را باز کنید و بروید

ست کالسکه خارجی Graco

گراکو برندی شناخته شده با سابقه طولانی و حضور گسترده در بازار است که محصولات بی پایانی برای انتخاب دارد. این شرکت در سال ۱۹۴۲ تاسیس شد و با اختراع اولین تاب کودک اتوماتیک دنیا وارد عرصه تجهیزات کودک شد. شروع می کنند، برای هر سلیقه و بودجه ای مناسب بوده است.

ست کالسکه تینو

در سال ۱۹۴۲ درست در میان جنگل های سوئد تاسیس شد. اساس برند کالسکه و کریر تینو تولید کارآمد و قابل اعتماد، حفاظت مسئولانه و ایمنی کودک است. این برند ست های پرسرعت و کم سرعت کالسکه و کریر را در خط تولید خود قرار داده و از طراحی ساده و شیک برای محصولات خود بهره می برد.

چگونه بهترین برند خارجی کالسکه را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین ست کالسکه می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد. بنابراین، مهم است که کمی وقت بگذارید و در مورد نیازهای خانواده خود تحقیق کنید تا از خرید خود راضی باشید. ابتدا به این فکر کنید که بودجه شما چقدر است. برخی از کالسکه ها بسیار گران هستند، اما آنها تنها گزینه نیستند. کجا می خواهید از کالسکه استفاده کنید؟ آیا پیاده روی مکرر در محله ای با پیاده روهای ناهموار دارید؟ آیا اغلب سفر می کنید و به یک کالسکه قابل حمل یا فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارید؟ کودک شما چند ساله است؟ نوزادان باید صاف دراز بکشند یا روی یک صندلی استاندارد قرار گیرند تا ستون فقرات آنها دچار اختلال نشود. چه مدت قصد دارید از کالسکه استفاده کنید؟ چه ویژگی های کالسکه برای شما مهم است؟ پاسخ به هر یک از این سوالات می تواند انتخاب شما را تغییر دهد. در مجموع، مهمترین ویژگی های ست کالسکه که باید در نظر گرفته شود شامل موارد زیر است.

داشتن یک سایبان خورشیدی می تواند مکانی امن و راحت برای کودک شما فراهم کند

ویژگی‌های ایمنی: ویژگی‌های ایمنی کالسکه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دارای ترمزهای کاربردی، مهار پنج نقطه‌ای و پایه پهن هستند تا از واژگونی کالسکه جلوگیری شود. همچنین محدودیت قد و وزن کالسکه را در هر صندلی بررسی کنید. مهم است که بدانید کودک شما چند ساله می تواند با خیال راحت در کالسکه باشد

بسیاری از والدین به دنبال کالسکه هایی هستند که کاملاً تا شونده باشند

اگر قصد دارید زیاد با کودکان راه بروید، چرخ های لاستیکی پر از هوا یا فوم را انتخاب کنید

آب دهان نوزاد، تنقلات، استفراغ یا حتی ادرار نوزاد می تواند پارچه کالسکه را لکه دار کند. بنابراین لازم است پارچه کالسکه قابل شستشو باشد

اگر کودک شما در معرض آفتاب، باران یا باد قرار گیرد، ممکن است آسیب ببیند. یک سایبان خورشیدی می تواند مکانی امن و راحت برای کوچولوی دوست داشتنی شما فراهم کند تا از سواری لذت ببرد.

انتخاب و خرید بهترین برند کالسکه خارجی بستگی به نیاز و بودجه شما دارد

قیمت کریر و کالسکه

قیمت بهترین مارک کالسکه خارجی با توجه به کیفیت، برند، آپشن و موارد دیگر متفاوت است. انتخاب و خرید بهترین برند کالسکه خارجی بسته به نیاز و بودجه شما می تواند تغییر کند.

وب سایت تخصصی خرید کنجد بی بی لایف مجرب ترین متخصصین برای انتخاب و خرید کالسکه و کریر در کنار شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا