اخبار اقتصاد ایران

معرفی 8 هیرو برتر موبایل لجندز

یکی از دلایل محبوبیت Mobile Legends نسبت به دیگر بازی های این سبک، تنوع بالای قهرمانان است. در این بازی می توانید شخصیت های زیادی را در کلاس های مختلف بین افسانه های مختلف ببینید که هر کدام دنیایی از سطوح و آیتم ها را برای شما به ارمغان می آورند. به همین دلیل انتخاب یک قهرمان خوب می تواند روند بازی را به نفع شما تغییر دهد. در این بازی کلاس های مختلفی مانند تانک، مهاجم، ماژ و بسیاری نقش های دیگر وجود دارد که بسته به نوع بازی و گیم پلی خود می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

چرا باید افسانه مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب یک اسطوره مناسب در مبارزات تیمی بسیار مهم است، به همین دلیل است که قبل از هر چیز باید رول خود را تعیین کنید. انتخاب رول به سایر هم تیمی های شما امکان می دهد در موقعیت مناسب قرار بگیرند. برخی از قهرمانان را می توان کاملاً با سایرین مطابقت داد، به همین دلیل انتخاب افسانه مناسب در Mobile Legends شانس برنده شدن شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در این مقاله سعی شده است ۸ مورد را معرفی کنیم بهترین قهرمان افسانه های موبایل در نقش های مختلف بیایید بهترین های این پچ را بهتر بشناسیم.

قهرمان ناتالیا

به عنوان اولین قهرمان به سراغ یکی از محبوب ترین این پچ در بازی Mobile Legends خواهیم رفت. این افسانه در قسمت heroes قاتل تعریف شده است و با استفاده از آن می توانید آسیب زیادی به دشمن وارد کنید. از طرفی شما قادر هستید با انجام کارهای مختلف و حرکات سریع، دشمنان خود را عصبانی کنید. این هیرو جزو هیروهای نینجا است و به دلیل دمیج بالا می توان از آن در رول وان استفاده کرد. یکی از مزیت های اصلی این قهرمان حرکات سریع آن است.

البته استفاده از این هیرو کمی مهارت می خواهد و باید به خوبی با آن تمرین کنید. همچنین بازی با این قهرمان کار ساده ای نیست. یکی از ویژگی های اصلی این هیرو سطح منفعل آن است که می تواند شخصیت شما را کاملا مخفی کند.

هروی گروک

اگر در حال بازی کردن یک تانک رول هستید، می توانید کارهای مختلفی را با Grock انجام دهید. به همین دلیل Legends دارای توانایی Guardian’s Barrier است و می تواند با ایجاد دیوارهای سنگی مختلف جلوی حرکت دشمنان را بگیرد. همچنین یکی از قابلیت های اصلی این هیرو کنترل جمعیت است که می تواند از حرکت دشمنان جلوگیری کند. به همین دلیل است که می توانید دشمنان خود را از کنترل خارج کنید و سپس با سایر هم تیمی های خود آنها را شکار کنید. این هیرو در اوایل بازی آسیب زیادی می بیند و می تواند در خطوطی که هیرو رو به روی Mele قرار دارد آنها را کاملا آزار دهد.

قهرمان حارث

Harith به عنوان یکی از قهرمانان مهم بازی Mobile Legends شناخته می شود. مزیت اصلی این هیرو کاهش زمان سطح در هنگام حمله است. با این قهرمان می توانید کارهای زیادی انجام دهید. از طرفی شما قادر هستید از طریق این هیرو صدمات زیادی به دشمن وارد کنید.

زمانی که سطح اصلی این هیرو فعال شود. سطوح خنک کننده او نیز کاهش می یابد و می توانید یکی پس از دیگری آسیب های سنگینی به دشمن خود وارد کنید. این هیرو برای مدلین بسیار مناسب است و اپلیکیشن های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین در مبارزات تیمی می تواند میدج های حریف را به طور کامل از کار بیاندازد. به همین دلیل در لیست بهترین قهرمانان Mobile Legends قرار گرفته است.

بهترین قهرمان افسانه های موبایل

هیرو یی سون شین

به عنوان یکی از بهترین های پچ جدید، می توانیم قهرمان YSS را معرفی کنیم. این هیرو به عنوان هایپرکری شناخته می شود و تنها در پایان بازی با کنترل مناسب می تواند صدمات زیادی به دشمن وارد کند. این قهرمان به مزرعه زیادی نیاز دارد و گیم پلی آن بسیار سخت است. از طرفی به لطف این قهرمان شما قادر به انجام کارهای مختلفی هستید. برای مثال می توانید با تیرکمان بازی کنید و در مواقع نیاز از شمشیرهای آن استفاده کنید.

این هیرو به دلیل آسیب زیاد در رول جنگلی قرار می گیرد. با این قهرمان می توانید کارهای مختلفی انجام دهید و به سرعت دشمنان خود را نابود کنید. آخرین قدرت این دشمن نیز باعث می شود تا دشمنان خود را از فاصله بسیار دور نابود کنید.

هروی گوژن

به عنوان یکی از بهترین های پچ جدید در بین قهرمانان بازی Mobile Legends به سراغ Gusion می رویم. این قهرمان به تجربه و تمرین زیادی نیاز دارد. به همین دلیل باید حرکات سریع و دقیقی انجام دهید تا آسیب بیشتری به دشمن وارد کنید. به طور کلی این قهرمان می تواند هر دشمنی را شکست دهد یا او را فراری دهد.

محبوب ترین سطح این شخصیت Sword Spike نام دارد که از طریق آن می توانید دشمن خود را مورد هدف قرار دهید و با کلیک مجدد بر روی این سطح می توانید شخصیت خود را به او نزدیک کنید و آسیب بیشتری نسبت به سطوح دیگر وارد کنید. استفاده به طور کلی از این هیرو برای میخکوبی در خطوط و پوشش استفاده زیادی می شود.

افسانه های موبایل

قهرمان سلنا

اگر به دنبال یک پشتیبان خوب هستید که بتواند علاوه بر انجام کارهای مختلف، آسیب زیادی به دشمن وارد کند، می توانید از سلنا استفاده کنید. این قهرمان قابلیت های زیادی دارد و شما می توانید با انجام کارهای مختلف دشمنان خود را شکست دهید. به طور کلی سلنا می تواند دشمنان را نابود کند. سلنا در قالب Mage آسیب زیادی به دشمنان وارد می کند. در این میان می توان از قدرت Stun این هیرو در مبارزات گروهی نیز استفاده کرد و با این روش به دوستان خود کمک کنید تا دشمنان بیشتری را شکست دهند.

هاروی جانسون

یکی از تانک های محبوب بازی که می توان از آن به همراه سایر قهرمانان برای شکار دشمنان استفاده کرد، جانسون است. این قهرمان ویژگی های زیادی دارد، اما محبوب ترین آنها آخرین سطح جانسون است که می تواند به شکل یک ماشین باشد و با آن می توانید کل نقشه را جابجا کنید. در این صورت می توانید یکی از دوستانتان را با خود ببرید و با دیدن دشمن به او حمله کنید. قدرت STUN این هیرو علاوه بر آسیب بزرگی که می تواند به دشمن وارد کند باعث می شود تا به سرعت حریفان خود را از بازی حذف کنید.

قهرمان گرنجر

به عنوان آخرین بازی Heroes in Mobile Legends به گرنجر خواهیم رفت. این هیرو قدرت بالایی در مبارزات دارد و می توان از آن به عنوان قهرمان تیراندازی استفاده کرد. آسیب بسیار بالای این هیرو در کنار سطوح ساده باعث شده تا در پچ جدید Mobile Legends از این هیرو استفاده زیادی شود. قدرت تخریب بالا و سطوح مناسب این قهرمان را به یک قاتل در بازی Mobile Legends تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا