ترندهای روز

معمای کشف جسد مردی ناشناس در خودرویی در چیذر

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش بامداد جمعه ۵ مردادماه با بازپرس قتل پایتخت تماس گرفتند و به سالار صنعتگر گفتند که جسد مردی ناشناس داخل یک دستگاه خودرو است. پراید کشف شده است. در پی اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جنایت راهی محل حادثه شدند و کارآگاهان تحقیقات را آغاز کردند.

تیم جنایی در صندوق عقب خودرو پراید آنها با جسد مرد جوانی مواجه شدند که احتمالاً به قتل رسیده بود. همچنین بررسی های اولیه نشان داد عامل یا عاملان قتل پس از ارتکاب جنایت جسد را داخل خودرو قرار داده و سپس خودرو را در یکی از خیابان های چیذر رها کرده اند.

با تکمیل تحقیقات صحنه جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مأمور شدند تا ابتدا عاملان این اقدام مجرمانه را شناسایی و سپس با اقدامات اطلاعاتی و بازرسی دوربین های مداربسته پلیس آگاهی پایتخت، نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند. خیابان های اطراف و مکان مورد نظر این در حالی است که انتظار می رود شناسایی هویت صاحب خودرو به کشف هویت جسد کمک کند و با پیگیری این سرنخ، ماموران بتوانند معمای این پرونده را حل کنند.

به هر حال در پایان تحقیقات محلی جسد برای بررسی دقیق تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات مربوط به این پرونده همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا