ورزشی

معنا و مفهوم داربی از نگاه تک‌تیرانداز منچسترسیتی

هموطنان در دربی شهر منچستر با نتیجه ۳ بر یک پیروز شدند و سه امتیاز مهم این بازی را به دست آوردند تا از لیورپول صدرنشین عقب نمانند. فیل فودن ستاره این مسابقه بود. بازیکن جوان سیتی توانست دو گل به ثمر برساند و تعداد گل های خود را در این فصل لیگ برتر به یازده برساند. این بازیکن جوان پس از پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

فودن پس از دیدار با یونایتد به وب سایت منچسترسیتی گفت: “من درک می کنم که چقدر برای هواداران دربی مهم است. داربی یعنی همه چیز. گلزنی در دربی بسیار لذت بخش است، اما مهمتر از هر چیزی پیروزی تیم بود. من کار خواهم کرد. به سختی می توانم به اندازه این بازی در ادامه فصل موفق باشم، من در دربی قبلی هت تریک کرده بودم و در این مسابقه دو گل زدم، اما به نظرم این دیدار شیرین تر بود چون عقب بودیم و با دو گل. من گل زدم، تیم پیش افتاد و توانست برنده شود.

فودن همچنین در پاسخ به این سوال که اولین گل او به یونایتد را می توان یکی از زیباترین گل های او دانست، افزود: بله همینطور است. این گل قطعا یکی از زیباترین گل هایی بود که در طول دوران فوتبالم به ثمر رساندم.

ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی در دیدار مقابل یونایتد بار دیگر گلزنی کرد. به این ترتیب رکورد گلزنی این بازیکن در دربی منچستر به شش گل و سه پاس گل رسید. این در حالی است که هلند تنها چهار بازی مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر انجام داد و به این رکورد رسید.

واکر: فودن عاشق تیراندازی است

کایل واکر ستاره جوان سیتی، فیل فودن را ستود و گفت: “او از سال ۲۰۱۷ عاشق تیراندازی بوده است.” او هر روز تمرین می کند و این کار را انجام می دهد. شوت زدن به یکی از مهارت های برتر بازی فودن تبدیل شده و فکر می کنم در سال های بعد شاهد گل های زیادی از او باشیم. همه ما در تمرین به او می گوییم تک تیرانداز چون از هر فاصله ای می تواند دروازه حریف را تهدید کند. فودن با اینکه جوان است اما از خودش توقع زیادی دارد و استانداردهای تیم را بالا برده و همیشه از خودش مطالبات زیادی دارد.

منچسترسیتی در بازی بعدی باید در لیگ برتر مقابل لیورپول اول شود و این دیدار فینال در ورزشگاه آنفیلد برای تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر بسیار مهم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا