اخبار بورس

“معین” به بازار سرمایه معرفی شد/ بیمه اتکایی ایران‌معین بزرگترین شرکت اتکایی از نظر سرمایه

مجری: بیمه اتکایی ایران معین در جلسه، یک پیشنهاد;

با از سرگیری عرضه اولیه بیمه اتکایی ایران معین، نشست خبری اختصاصی عرضه اولیه این شرکت امروز در سایت بورس ایران برگزار شد و پس از آن امتیاز عملکرد، ظرفیت ها و گزارش های مالی یکساله گروه ارائه و تشریح شد. به رسانه ها و عموم مردم.

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلکنفرانس مطبوعاتی ویژه عرضه اولیه سهام این شرکت در ۲۲ ژوئن خرداد، در شرکت فرابورس ایران صورت گرفت و سپس نکات عملکردی، ظرفیت ها و گزارش های مالی یکساله گروه برای اصحاب رسانه و مخاطبان تشریح شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور نمایندگان سهامداران، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد، نایب رئیس و ناظر این شرکت با اشاره به اینکه بیمه اصلی ایران در سال ۱۳۶۱ توسط بیمه ایران تاسیس شد، دارای ۱۸ سال سابقه ارزشمند در زمینه رایگان است. مناطق تجاری و پیشرو در اقتصاد به ویژه در این مناطق بازدهی بهتر بیمه اتکایی نسبت به بیمه مستقیم و نیاز صنعت بیمه کشور به ایجاد ظرفیت بیشتر در حوزه بیمه اتکایی، این امر منجر به تصمیم گیری سهامداران در آذر در ماه ۱۴۰۰ موضوع فعالیت شرکت از بیمه مستقیم به بیمه امانی تبدیل شد.

اعظم هنردوست پس از صدور مجوز فعالیت بیمه اتکایی از سوی بیمه مرکزی با اعلام چشم انداز این شرکت به عنوان یک بیمه گر اتکایی منتخب، قابل اعتماد و چابک در بازار بیمه کشور و فعال در بازارهای بین المللی با حفظ ثبات و ثبات مالی گفت. الف. ایران در اسفند در ماه ۱۴۰۰ فصل جدیدی در زندگی اقتصادی بیمه اتکایی ایران معین آغاز شد که دستاوردهایی از جمله افزایش پرتفوی بیمه به ۶۱۸ میلیارد تومان تا پایان سال گذشته، کاهش نسبت زیان دهی به ۱۰ درصد و افزایش سرمایه به ۱۲۵۰ میلیارد تومان و آن نماد معین درج شد و امروز عرضه سهم تحقق چشم انداز فوق است.

وی کاهش زیان ۲۵ درصدی در سال ۱۴۰۱ به ۱۰ درصد در سال گذشته را ناشی از مدیریت ریسک دانست و اظهار داشت: با تلاش هیئت مدیره، مدیران و کارکنان انتظار می رود روند رشد مطلوب در سال آینده نیز ادامه یابد.

هنردوست با معرفی بیمه اتکایی ایران ماین به عنوان بزرگترین شرکت بیمه اتکایی از نظر سرمایه، تصریح کرد: این شرکت با این بازار آشنا بوده و سال ها تجربه در زمینه بیمه اتکایی و همچنین بیمه مستقیم دارد که به همین دلیل توانسته ۱۶ درصد از سرمایه را به خود اختصاص دهد. پرتفوی شرکت های بیمه اتکایی در سال گذشته را می دهد

نایب رئیس هیئت مدیره و ناظر بیمه اتکایی ایران معین ارتقای جایگاه شرکت در بازار، افزایش سبد سودآوری، تولید دارایی و معرفی هوش تجاری را بخشی از آینده شرکت با حمایت سهامداران عمده و تعهد همگان برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا