اخبار اقتصاد ایران

مقام وزارت نفت: مساله هک جایگاه‌های سوخت به ما مربوط نمی‌شود

سالاری نسب در پاسخ به این سوال که آیا درست است که اختلالی از طریق درگاه پرداخت بانک ملت رخ داده است، یادآور شد: اختلالی رخ داده و اکنون رفع شده است.

ایران تحلیل به نقل از مهر، تقریبا یک هفته از اختلال در سیستم سوخت می گذرد و موضوع جدیدی در فضای مجازی مطرح می شود که این اختلال از طریق سرورهای بانک ملت رخ داده است، موضوعی که تایید یا تکذیب نشده است. تا حالا.

در همان روز اختلال در جایگاه های سوخت بود که جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی اذعان کرد که به دلیل آفلاین بودن سامانه، امکان هک خارج از شبکه وجود ندارد، اما موضوع پرداخت از طریق سیستم بانکی همچنان باقی است که باید توسط مسئولین بررسی شود. .

حال جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی اظهار کرد: در جایگاه های سوخت نقصی وجود داشت که آن را رفع کردیم. امروز می گویم مشکل هک جایگاه های سوخت به ما مربوط نیست.

وی ادامه داد: بنابراین دفاعیات غیر مامور باید بررسی و علت این موضوع را اعلام کنند.

این مسئول یادآور شد: با مراجعه مردم به غرفه امکان پرداخت از طریق درگاه بانک ملت وجود نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که اختلال از طریق درگاه پرداخت بانک ملت رخ داده است، یادآور شد: اختلال ایجاد شده و اکنون رفع شده است، اعلام این موضوع با دفاعیات بی نتیجه است و این موسسه باید عامل باشد. این. اختلال را گزارش کنید

به گفته مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی، باید در نظر داشت که مشکل از کانال ما یعنی سیستم سوخت رسانی نبوده است.

حال باید منتظر واکنش مسئولان متولی باشیم و ببینیم آیا این اختلال ناشی از سرورهای بانک ملت بوده یا موضوع دیگری پشت پرده این ماجرا وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا