فناوری

مقاومت فلسطین با تدبیر و تصمیم خودش عملیات کرد

به گزارش خبرگزاری، به نقل از مهن تجارت، سردار اسماعیل قاآنی عصر جمعه در مراسم بزرگداشت شهید حسین بیچاره جعفری وی با بیان اینکه مقاومت امروز در سراسر منطقه ساختار مستقل و مناسب خود را دارد، تصریح کرد: گروه های مقاومت قدم به قدم رشد کردند و امروز همه ارکان جبهه مقاومت در سطح منطقه تصمیمات و قضاوت های خود را دارند.

سردار قاآنی وی ادامه داد: در این دوره از مقاومت فلسطین با نقشه خود و نقشه ای که تهیه کرده بود کار کرد شروع کنید کردها و برای اولین بار در این مقطع به دلیل جنایات گسترده رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان فلسطین، خودشان را برنامه ریزی کردند و قدم به قدم تمام کارهایی را که انجام دادند با برنامه و نقشه انجام دادند و چگونه زیبا.

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سران رژیم صهیونیستی تاکید کرد: شما شهید هستید. یک راز موسوی وحشت شما این کار را انجام می دهید زیرا نتوانستید در میدان جنگ غزه به چیزی برسید و ایران جزو برنامه های شما نیست. رژیم صهیونیستی و آمریکا از ابتدای جنگ تاکنون چه دستاوردهایی داشته اند؟ هنر آنها فقط کشتن زنان و کودکان بی گناه است.

وی خطاب به آمریکایی ها گفت: اگر به رفتار غیرمنطقی خود در عراق ادامه دهید، مقاومت عراق ملاحظات خود را کنار گذاشته و پاسخ دیگری به شما خواهد داد.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا