ورزشی

مقصد نهایی سردار آزمون کجاست؟

شایعات زیادی درباره آینده سردار آزمون، مهاجم ایرانی به گوش می رسد. تا جایی که حتی در برخی از این شایعات به حضور او در باشگاه تراکتورسازی نیز اشاره شده بود که کاملا کذب بود و آزمون هیچ برنامه ای برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.

همچنین پیشنهادهای متعددی از تیم های منطقه خلیج فارس دریافت کرده که به نتیجه نرسیده است. پیشنهاد سویا از لالیگا همچنان پابرجاست، اما بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی آزمون مانع بزرگی برای انتقال او به هر تیمی است.

باشگاه لورکوزن پیش از این اعلام کرده بود که هر تیمی که بخواهد این آزمون را به خدمت بگیرد باید این بند آزادسازی را بپردازد. این موضع سختگیرانه جدایی آزمون از لورکوزن را بسیار سخت کرده و موضوع انتقال او به بن بست رسیده است. احتمال ماندن این مهاجم ایرانی در لورکوزن بیش از هر احتمال دیگری محتمل به نظر می رسد، مگر اینکه تیمی تا آخرین روزهای نقل و انتقالات بند فسخ او را پرداخت کند یا لورکوزن از جایگاه خود کوتاه بیاید که هر دوی اینها بعید به نظر می رسد.

آزمون در صورت ماندن در لورکوزن با چالش های زیادی روبرو خواهد شد. خط حمله لورکوزن با ترافیک زیادی مواجه است و شاید بازی برای او سخت باشد. آزمون برای تغییر این شرایط باید به فرم عالی خود بازگردد و نظر ژابی آلونسو سرمربی این تیم را به خود جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا