ورزشی

مقصر اصلی حذف النصر مشخص شد!

النصر شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و با قبول شکست در این دیدار در ضربات پنالتی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. این مسابقه

شاگردان لوئیز کاسترو در بازی رفت با یک گل مقابل حریف شکست خورده بودند و پیروزی ۳ بر ۴ باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود و همه چیز در ضربات پنالتی به سود حریف و یاران کریستیانو رونالدو تمام شود. آنها موفق به صعود نشدند.

در فاصله یک ساعت از این حادثه بود که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار توییت در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) درباره النصر نوشته شد تا مشخص شود بسیاری از کاربران از این اتفاق به شدت شوکه شده اند.

یکی از آنها نوشت: شروع فاجعه بار، بعد ریمونتادا، بعد انفجار و گل خوردن، بعد احیای امید با گل در زمان تعیین کننده و بعد حذف عجیب در ضربات پنالتی.

کاربر دیگری اظهار داشت: اتفاقی که هیچ طرفداری نمی تواند آن را درک کند، امیدوارم خدا با اتفاقاتی که امروز رخ داد، هواداران نصر را بیامرزد، سناریوی بسیار بی رحمانه ای بود.

نواف التعلمی نیز در این باره نوشت: با اتفاقاتی که افتاد، خدا بر هواداران نصر رحمت کند.

یکی از هواداران نصر معتقد بود که این تیم مقصر این حذف است: “النصر این سناریوی فاجعه بار را خودش به وجود آورد و شاید اگر کس دیگری می خواست چنین کاری انجام دهد غیرممکن می شد. رونالدو فرصت بسیار خوبی را از دست داد. در حالی که دروازه خالی بود! چنین چیزهایی طبیعی نیست.”

یکی از خبرنگاران عربستانی خطاب به هواداران النصر نوشت: من با شما تماشاگرانی هستم که امشب در ورزشگاه بودند، شما که بیش از ۱۲۰ دقیقه ایستادید و این بازی دردناک را تماشا کردید… من با شما هستم! ”

پس از پایان این بازی بسیاری از هواداران این تیم خواهان حذف لوئیس کاسترو در اسرع وقت بودند. یکی از کاربران گفت: نجات النصر، نجات النصر. مربی را اخراج کنید مربی رو عوض کن ما از این اتفاق در هر فصل و این سناریوی تکراری خسته شده ایم. آیا در بین شما فرد معقولی وجود ندارد؟ هیچکس متوجه اشتباهات نصر نمی شود».

کاربر دیگری اضافه کرد: می خواهیم کاسترو را حذف کنیم، او باید اخراج شود و برخی از بازیکنان جوان شرایط بهتری داشته باشند، به این ترتیب سطح بازی این تیم به طور قابل توجهی ارتقا می یابد، به خصوص وقتی فشار روحی از روی آنها برداشته شود.

با این حال یکی از هواداران این تیم معتقد بود که حتی این اقدام هم کافی نیست زیرا فصل تمام شده است: “کاسترو اخراج می شود و از این طریق سعی می کنند عصبانیت همه را کنترل کنند!” بعد از اینکه همه چیز از دست رفت، تنها امیدمان همین جام بود که به همین راحتی حذف شدیم. مدیران نصر چه کسانی هستند و کجا هستند؟ چرا ناپدید شده اند؟”

این در حالی است که بیشتر کاربران خارجی و هواداران فوتبال روی کریستیانو رونالدو تمرکز کردند. یکی از آنها اظهار داشت: رونالدو گفت آماده است شرایط را تغییر دهد اما به زمین آمد و شروع به بدتر کردن اوضاع کرد.

یکی دیگر از هواداران اضافه کرد: دروازه بان النصر و خط دفاعی این تیم واقعا افتضاح بود، رونالدو دو موقعیت بسیار آسان را از دست داد و این چیزی نیست که شما از بهترین بازیکنان انتظار دارید.

کاربر بسیار عصبانی دیگری نوشت: رونالدو افتضاح نبود او یک مهاجم احمق و بی مغز است، یک مهاجم دیوانه که حتی توانایی گلزنی را هم ندارد.

یکی دیگر از هواداران تیم النصر ادامه داد: انتظار داشتم بعد از صحبت های رونالدو او اولین نفری باشد که با جان و دل در زمین حاضر می شود و به نظر من مقصر اصلی حذف نصر است زیرا دو موقعیت خوب را از دست داد. “او واقعا در سطح افتضاح بود.”

اما بسیاری از هواداران این ستاره پرتغالی به دفاع از او پرداختند. یکی از آنها نوشت: او گل زد تا النصر را به پیروزی نزدیک کند و سپس پنالتی را تبدیل به گل کرد. خورشید دوباره بر ما خواهد تابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا