فناوری

ملت ایران بیدار و هوشیار است / روحیه فداکاری و شهادت‌طلبی اصفهانی‌ها جای تحسین دارد

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت، سید محمد حسینی امروز – پنجشنبه ۲۵ آذرماه – در همایش بصیرت افزایی فرهنگیان استان اصفهان، اظهار داشت: مردم غیور اصفهان در دوران انقلاب در صحنه حضور داشتند، پیگیری کردند. دستور امام (ره) و در دوران دفاع مقدس از نزدیک شاهد آن بوده است. ما شجاع بودیم و حالا در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی با اشاره به پیوند شهدا افزود: ۲۳ آذر مصادف با بیستمین سالگرد زلزله بم است که در آن حدود ۱۰ هزار نفر جان خود را از دست دادند و سردار سلیمانی و شهید احمد کاظمی از اولین مدیرانی بودند که بلافاصله داوطلبانه برای کمک رسانی به بم اقدام کردند. مردم. . . آنها به من ضربه زدند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه افرادی که در جنگ سینوس حضور داشتند حتی در شرایط سخت و سخت نیز توانایی هدایت و گره گشایی دارند، تصریح کرد: بصیرت فراتر از آن چیزی است که چشم ببیند، بصیرت جایی است که عقل و اندیشه در آن قرار می گیرد. . دارد. استفاده می شود و یاد می گیرد. کار می کند و کسانی که بصیر هستند می توانند تحلیل درستی از مسائل پیرامون خود داشته باشند.

وی ادامه داد: ائمه انقلاب اسلامی ۴۵ سال از انقلاب خود پاسداری کردند، زیرا هیچکس نمی توانست آنها را فریب دهد، ملت ایران ملتی بیدار و هوشیار بوده و هست و حتی در زمان جنگ نیز با وجود اغوای عده ای این کار را کردند. دست از مقاومت برندار

حسینی با بیان اینکه در وقایع سال ۸۸ ابهاماتی وجود داشت اما زمانی که شرایط به درستی تبیین شود مردم شرایط را درک می کنند، گفت: کار معلمان در عصری که اطلاعات و اخبار زیاد است بسیار سخت است. بود.

وی افزود: اگر دانش آموزان و نوجوانان مسائل را درست درک نکنند و پاسخ قانع کننده ای برای آنها وجود نداشته باشد، اگر اطلاعات ما به روز نباشد و تحلیل درستی از مسائل نداشته باشیم، چگونه می توانیم آنها را راهنمایی کنیم؟

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: یک میلیون دانش آموز در استان اصفهان داریم که با آموزش صحیح می توانند افرادی شوند که در راه بزرگان قدم بگذارند. روحیه مردم اصفهان در تقدیم شهدا روحیه داشتن است. ایثار، فداکاری، گذشت، شجاعت و شهادت قابل تحسین است.» .

وی با اشاره به فعال بودن سیاست خارجی کشور تصریح کرد: تمام توان دولت به کار گرفته شده است تا کشور از نظر اقتصادی شرایط بهتری را تجربه کند چرا که ایران مقتدر باید در عرصه اقتصادی نیز قدرتمند باشد.

حسینی ادامه داد: افرادی که در امر مهم آموزش و پرورش فعال هستند نقش ویژه ای در ساختن ایرانی قوی دارند.

وی با اشاره به ضرورت برانگیختن عواطف مردم گفت: از ۷۵ سال پیش که رژیم جعلی شکل گرفت، داشتن بینش درست و قرار گرفتن در مسیر درست در حوادث سخت و دشوار مهم است. قدرت های غربی از آن حمایت کردند، علما و بزرگان ما در برابر این رژیم موضع گرفتند و ائمه انقلاب اسلامی با بصیرت خود متوجه خطر صهیونیست ها شدند و امروز همه دنیا به حقانیت جمهوری اسلامی پی برده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا