اخبار اقتصاد ایران

ممنوعیت تبلیغ کالاهای با مصرف انرژی بالا

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان با حضور در روابط عمومی چندین دستگاه اجرایی خواستار رعایت دقیق مصوبه ممنوعیت تبلیغ محصولات پرمصرف انرژی شد.

ایران تحلیل، در راستای اجرای مصوبه شورای عالی انرژی کشور مبنی بر ممنوعیت تبلیغ محصولات پرمصرف انرژی و ناسازگار با اقلیم های مختلف کشور، رضا احمدی مدیرعامل روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان در دفاتر ارتباط حضور یافت. عموم صدا و سیمای استان گیلان، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و شهرداری رشت به تشریح اهمیت این موضوع برای عبور از پیک بار در سال آینده پرداختند و خواستار رعایت این مصوبه شدند.

احمدی با اشاره به ماده ۹ مصوبه شورای عالی انرژی که بر اهمیت انجام اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی تاکید کرده است، از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خواست تا تشویق کنند. مردم و همکاران برای نجات. همراهی و همکاری با صنعت برق گیلان در مصرف انرژی و استفاده از لوازم برقی کم مصرف و پربازده.

مدیر روابط عمومی برق منطقه ای گیلان با تاکید بر اینکه بر اساس این مصوبه تبلیغات کلیه کالاهای پرمصرف و کالاهایی که با آب و هوای هیچ منطقه ای از کشور سازگاری ندارند ممنوع است، گفت: در استان گیلان فقط پرمصرف است. -تبلیغات تهویه مطبوع با راندمان (با راندمان بالا و کم بازده) می باشد. مصرف) مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا