بانک و بیمه

ممنوعیت فعالیت انتخاباتی کارمندان شبکه بانکی

به گزارش ایران تحلیل، محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در پیامی به کلیه کارکنان بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور با تاکید بر حمایت از اجرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: همکاران بانك مركزي و شبكه بانكي بايد از فعاليت هاي تبليغاتي و تبليغاتي به شدت خودداري كرده و از جايگاه و توان مديريتي بيتلمل در اين زمينه سوء استفاده نكنند.

متن فرزین رئیس کل بانک مرکزی به این شرح است:

نام خداوند بخشنده
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور بزرگ و محبوب، شهید آیت الله دکتر. سید ابراهیم رئیسی و با تکریم شهدای گرانقدر خدمت، به دستور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خادمان و کارکنان مخلص بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون مقدمات برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حال انجام است. و شبکه بانکی نیز ندای رئیس خود و ملت شریف ایران را با حضور پرشور برای افزایش مشارکت در این انتخابات دنبال خواهد کرد.

لذا لازم است کارکنان بانک مرکزی و شبکه بانکی از فعالیت های تبلیغاتی و انتخاباتی در ساعات اداری اکیدا خودداری کرده و از موقعیت و فرصت های اداری بیت المال در این حوزه استفاده نکنند.

ضمناً استفاده از تسهیلات بانک مرکزی و شبکه بانکی کانون های انتخاباتی نامزدهای محترم مجاز نمی باشد. در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برابر مقررات مربوط برخورد خواهد شد.

یادآور می شود، آموزش افکار عمومی در راستای اطلاع رسانی خدمات نظام بانکی به اقتصاد کشور در دولت سیزدهم توسط مسئولان ذیصلاح در مواقع لزوم انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا