اخبار اقتصاد ایران

منطقه آزاد انزلی میزبان همه ایرانیان است؛ از طرح سفر كارت رونمایی شد

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد؛

با حضور حجت اله عبدالمالکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، محمد سجاد سیاهکارزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان و سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل شرکت قرض بانک الحسنه. مهر ایران، طرح سفر کارتی منطقه آزاد انزلی رونمایی شد.

ایران تحلیل، کارت سفر منطقه آزاد انزلی یکی از برنامه های این سازمان در راستای همگانی سازی اقتصاد گردشگری، حمایت و تقویت بخش های مختلف صنعت گردشگری و بهره مندی اقشار مختلف مردم از سفر و تفریح ​​با خود است. خانواده ها در منطقه آزاد انزلی، بهشت ​​خانواده ها. با همکاری بانک قرض الحسنه می باشد مهر ایران از این پس اجرایی می شود.

بنابراین گزارش صاحبان حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران با ثبت نام و داشتن کارت مذکور می توانند تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از هزینه های خود را به صورت اعتباری از مقصد سفر کارت خود پوشش دهند.

بر اساس توافق صورت گرفته با مزبوردر بانک، گام اول اجرای کارت سفر منطقه آزاد انزلی، واحدهای اقامتی، تفریحی و گردشگری این منطقه و شهرستان بندرانزلی از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

شعار سفر کارت منطقه آزاد انزلی; منطقه آزاد انزلی با بهره مندی از امکانات و زیرساخت های مختلف گردشگری، تفریحی، ورزشی و … همراه با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و … میزبان همه ایرانیان است و اولین منطقه آزاد شمال کشور است. و سالانه میزبان ۱۰ میلیون گردشگر است و از این رو بسترسازی برای حضور همه ایرانیان در این منطقه و بهره مندی از مواهب طبیعی و امکانات گردشگری موجود یکی از مهمترین راهکارهای سازمان منطقه آزاد انزلی در اجراست. از طرح مذکور

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم کارت سفر منطقه آزاد انزلی توسط مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد به ۲ خانواده شهید تهرانی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا