فرهنگ و هنر

منوچهر هادی بعد از ۷ سال با «ماه عسل» به تلویزیون می‌آید :: افق میهن

منوچهر هادی پس از ۷ سال با سریال ماه عسل به تلویزیون بازگشت، کارگردانی که از سریال سازان پرکار شبکه تلویزیونی خانگی است و آخرین سریال او در سال ۱۳۷۵ با عنوان دلدادگان تولید و ۲ سال پخش شد. بعدا

به گزارش افق میهن، آخرین کار تلویزیونی منوچهر هادی در مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» بود که تولید خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد، در سال ۱۳۷۷ روی آنتن شبکه سه رفت و دو بار از شبکه های دیگر بازپخش شد.

در این بین هادی سریال های زیادی در شبکه نمایش خانگی ساخت. او در این ۷ سال ۴ سریال برای شبکه نمایش خانگی ساخت. وی در سینما از سال ۱۳۷۵ در ۳ فیلم «رحمن ۱۴۰۰»، «آیین‌بغل» و «هشت هشت صبح» بازی کرده است.

به نظر می رسد سریال «ماه عسل» منوچهر هادی که این روزها در تهران در حال تصویربرداری است، مضمونی طنز دارد.

منوچهر هادی هم کار جدی و هم کمدی و طنز را در کارنامه سریال سازی و سینمایی خود دارد و «ماه عسل» در فهرست ساخته های طنز سیمافیلم قرار دارد.

این سریال توسط مرتضی رزاق کریمی تصویربرداری می شود و اکبر عبدی، قدرت الله ایزدی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، امیر کاظمی، مریم مومن، الهام حمیدی و…

داستان این سریال در مورد ازدواج است. با توجه به اینکه فیلمبرداری آن هنوز به پایان نرسیده و کارهای فنی سریال باقی مانده است، زمان پخش آن در تلویزیون مشخص نیست.

در حال حاضر ۲ سریال «غریبا» و «طوبی» از سریال های اصلی سیما هستند و پس از پایان پخش این دو، «تنکخورها» و «هشتپا» در پاییز روی آنتن می روند.

به گفته مجری پخش سریال ها و مجموعه هایی که در حال تولید هستند، شاید مدیران سازمان «ماه عسل» آن را در فصل زمستان یا نوروز در جدول پخش قرار دهند.

نام این سریال (ماه عسل) یادآور سریالی با بازی سعید پورصمیمی و افسر اسدی، شاهرخ اصطخری، نفیسه روشن و … است، سریالی به کارگردانی شهید احمدلو که در سال ۱۳۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد. از قضا یوسف تیموری در این سریال نیز بازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا