ورزشی

منچستریونایتد قهرمان جام‌حذفی شد/ ویدئو

دیدار فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی لندن بین منچستریونایتد و منچسترسیتی برگزار شد. شیاطین سرخ در این بازی با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کردند.

یونایتد که به امید جبران ناکامی های خود در لیگ برتر وارد زمین شده بود زودتر از حریف به گل رسید و آلخاندرو گارناچو در دقیقه ۳۰ دروازه سیتی را باز کرد. شیاطین سرخ تنها ۹ دقیقه بعد توسط کوبی مینو گل دوم خود را به ثمر رساندند تا با حاشیه امن خوبی به رختکن بروند. اختلاف دو گل دو تیم تا دقیقه ۸۷ ادامه داشت تا اینکه جرمی دوکو بازیکن تعویضی سیتی که در ابتدای نیمه دوم به جای متئو کواچیچ وارد زمین شد، از بیرون محوطه جریمه و به لطف مهار ضعیف آندره اونانا شوت کرد. ، مدافع شیاطین سرخ. او یکی از گل های از دست رفته را جبران کرد. این گل اما برای فرار از شکست کافی نبود و شاگردان پپ گواردیولا نتوانستند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند و قهرمانی در قدیمی ترین تورنمنت فوتبال را به قهرمانی خود در لیگ برتر اضافه کنند.

منچستریونایتد با کسب بیست و یکمین حضور خود در فینال جام حذفی، سیزدهمین جام خود را در این رقابت ها جشن گرفت و اکنون تنها یک بار دیگر تا رسیدن به رکورد آرسنال (۱۳) فاصله دارد. شیاطین سرخ که آخرین قهرمانی آنها در جام حذفی انگلیس در سال ۲۰۱۶ به ثبت رسیده بود، با قهرمانی مجدد در این جام، سهمیه فصل آینده لیگ اروپا را به دست آوردند و انتقام شکست های خود در آخرین فصل لیگ برتر مقابل رقیب همسایه را گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا