ورزشی

من از چهره ام پول در می‌آورم

علیرضا نیکبخت واحدی یکی از ستاره های سابق فوتبال ایران است که موفق شد در کلاس مربیگری اخیر A آسیا بالاترین مدرک فنی قاره آسیا را کسب کند. وی در خصوص شرکت خود در این کلاس ها و نتایج به خبرروزشی گفت: خدا را شکر زیر نظر اساتید خوب و فوق العاده کلاس داشتیم و از آنها خیلی چیزها یاد گرفتیم و کلاس های این دوره بار فنی زیادی داشت و یک اطلاعات زیادی به شرکت کنندگان اضافه شد از آقای پورنامه و گرام تشکر می کنم که تجربیات و دانش خود را با ما در میان گذاشتند که از ساعت ۵ صبح تا ۱۷ بعدازظهر کلاس ها فشرده بود بدون استراحت کار کردم و جناب آقای مجید جلالی هم اشاره کردند که سطح این دوره بسیار بالا بود در عین حال از دیدن دوستان قدیمی ام خوشحال شدم و امیدوارم به زودی به جمع مربیان فعال در این دوره اضافه شوند. فوتبال ایران.”

وی درباره اینکه چرا تا چند وقت پیش با وجود شرکت در کلاس های مختلف ترجیح داد در لیگ دو کار کند: «به همین دلیل لیگ های پایین را انتخاب کردم چون نمی دانم چطور با هیچ دلال و مدیر برنامه ای تماس بگیرم تا قرارداد ببندم. خنده دار است که مربیانی که هیچ رزومه ای ندارند، فقط به این دلیل که با یک سری دوستان شناخته شده در ارتباط هستند، هر سال یک تیم و مربی دارند سطح بالایی داشته باشم یا به جایی رسیده باشم: «شخصاً اگر قرار است در زمینه مربیگری فعالیتی داشته باشم، دوست دارم با سلامت کامل و بدون آلوده شدن به روابط باشد، زیرا کاری انجام نمی دهم. دیگر.”

یاغی سابق فوتبال ایران درباره آینده مربیگری و پیشنهاداتش هم نکات جالبی می گوید: در حال حاضر با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده ام، البته ۴ تیم از من برنامه خواستند، اما خدا را شکر دوستانی آمدند و عجیب گفتند. شرایط و برخی دیگر به سیل مشغول بودند و به همین دلیل است که من می گویم خدا را شکر چون این مسائل مهم نیست من در حال حاضر از روی من پول درآورد و من وابسته به این فوتبال نیستم که پشت سر کسی صحبت کنم برای ۲۰۰ میلیون تومان هم عده ای حاضرند مربیگری خود را پایین بیاورند و حتی به دروغ اعلام کنند که حاضرند اسپانسر بیاورند تا روی نیمکت بنشینند پول و مربی شدن، اما من هر سکویی که شما باز می کنید، چهره من را می بینید، بنابراین این چیزها برای کسانی است که دوست دارند دیده شوند، اما فکر می کنم مردم من را می شناسند من حق دارم به هیچ قیمتی برای وجهه خودم مانند برخی مربیان رفتار نکنم.”

نیکبخت در خصوص شرایط استقلال و عملکرد این تیم در نقل و انتقالات کفت: «خوشحالم که جواد نکونام یک فصل دیگر در استقلال ماند تا ایده هایش را عملی کند، سال گذشته به خودمان و بازی نساجی باختیم و همین باعث شد که باختیم. اما امیدواریم امسال با تیمی خوب به رهبری جواد باتا قهرمان شویم باید با کمک اطرافیان و تلاش خودش فصل را با خوشحالی به پایان برسانیم.”

چپ پای سابق آبی ها در پایان فاش کرد که برای بازگشت به این تیم با او تماس گرفته اند و پاسخ او منفی بود: «پیشنهاد مربیگری در تیم های پایه استقلال را به من دادند و در این باره صحبت کردند، اما قبول نکردم. کار کردن در گروه‌های سنی جوان‌تر مشکلاتی دارد که ممکن است افراد مختلف بیایند و خواسته‌های متفاوتی داشته باشند و این کار را دوست ندارم در یک محیط کاری سمی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا