ورزشی

من طرفدار استقلالم نه اشخاص/ برای ناامیدی خیلی زود است

بهتاش فریبا در خصوص شرایط استقلال گفت: متاسفانه بازی مقابل استقلال خوزستان برای ما خوب نبود و متحمل شکست شدیم. بازیکنان ما با شرایط روحی و روانی خوبی پا به زمین نمی گذاشتند زیرا قبل از بازی تنش زیادی وجود داشت.

وی افزود: من نفهمیدم چه کسی و چرا این همه بطری را پرتاب کرده است. شرایط اصلا خوب نبود و این شرایط قبل از بازی با استقلال ایجاد شده بود. از نظر فنی هم باید بگویم که استقلال هنوز ایستاده نیست. همه جای دنیا در ۳ یا ۴ هفته اول خوب نیست. ما بازیکنان خارجی داریم و برای هماهنگی آنها به زمان نیاز داریم.

پیشکسوت استقلال درباره خروج استقلال از قهرمانی گفت: یک امتیاز بد از دست دادیم اما فوتبال ادامه دارد. رئال مادرید در ابتدای فصل هم عالی نبود. به نظر من جو بیرون از استقلال باید توسط بزرگان شما کنترل شود. من به شخصه کاری با نفر ندارم و از هر کسی که روی نیمکت بنشیند حمایت کرده ام چون تیمم را دوست دارم. وظیفه من حمایت کردن است تا تیمم آسیب نبیند. به نظر من هشتگ گذاری و این موضوع حاشیه ای خیلی زود شروع شده است.

فریبا تصریح کرد: باید چند بازی دیگر در دربی انجام دهیم که برای همه مهم است. اگر قرار باشد تیم از این به بعد وارد حاشیه شود، اوضاع بدتر می شود. تعطیلات پیش رو به ما کمک می کند تا دوباره روی پای خود بایستیم. هواداران باید مراقب باشند تا کسانی که طرفدار ما نیستند به ما آسیب نرسانند. من به موفقیت این تیم خوشبین هستم.

وی درباره واکنش هواداران استقلال در فضای مجازی توضیح داد: برای ناامیدی زود است. موضوع این است که به دلیل چند فصل دوری از قهرمانی، هواداران فشار قهرمانی را احساس می کنند. همه فکر می کنند ما قهرمان شده ایم چون اردوی خوبی برگزار شد و بازیکنان خوبی داریم. توقعات زیادی وجود دارد و درست است، اما باید صبور باشیم. این تیم می تواند دوباره روی پای خود بایستد. هواداران باید منتظر بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا