ورزشی

مهاجم بیلبائو دو سال با شیشه در پایش فوتبال بازی کرد/ عکس

ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در نشست خبری پیش از آخرین بازی تیمش در فصل جاری لالیگا، با بیان خبری عجیب و باورنکردنی خبرنگاران را مات و مبهوت کرد.

والورده مدعی شد که ایگناسی ویلیامز، مهاجم غنایی تیمش، دو سال است که با یک تکه شیشه ۲ سانتی متری در پای چپ خود بدون اینکه بداند فوتبال بازی می کند.

ویلیامز روز سه شنبه برای درمان آسیب دردناک پای چپ تحت عمل جراحی قرار گرفت که در آن پزشکان یک تکه شیشه در کف پای بازیکن ۲۹ ساله بیلبائو کشف کردند. به نظر می رسد این تکه شیشه یادگاری از تعطیلات دو سال پیش ویلیامز است که در آن پا روی مشتی شیشه شکسته می گذارد.

والورده در این خصوص گفت: ایگناسی ویلیامز رکورد بازی های متوالی تیم ما را شکسته و علاوه بر آن به ما کمک کرد تا جام حذفی را ببریم. او همه این کارها را با یک تکه شیشه دو سانتی متری در کف پای چپش انجام داد.

به گفته والورده؛ پس از فینال جام حذفی اسپانیا در ۶ آوریل، ویلیامز از درد شدید در کف پا شکایت کرد و به این ترتیب تحت عمل جراحی قرار گرفت. والورده ادامه داد: او ام آر آی را هم در حالی انجام داد که این شیشه روی کف پایش بود. من و پزشک تیم با شنیدن این خبر شروع به خندیدن کردیم زیرا باورمان نمی شد.

در همین حال، ویلیامز همچنین تصویری را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که نشان می دهد یک تکه شیشه از پایش بیرون زده است، چیزی که اگر کمی بیشتر حرکت می کرد، ممکن بود به تاندون هایش آسیب برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا