ورزشی

مهاجم سابق میلان و تورینو گزینه پرسپولیس شد

امبای نیانگ مهاجم سنگالی که فصل گذشته ۵ گل در یک فصل برای امپولی به ثمر رساند، مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته و مذاکرات برای جذب او به مراحل پایانی نزدیک می شود.

نیانگ ۲۹ ساله فصل گذشته پیراهن امپولی را بر تن کرد و در روز پایانی مقابل ASRM گلزنی کرد تا به امپولی کمک کند تا در سری آ بقا داشته باشد. جالب اینکه او در نیم فصل اول ۸ گل برای آدانا دمیراسپور به ثمر رساند.

نکته جالب اینجاست که او فصل گذشته با میلاد محمدی همبازی بود و حالا شاید دوباره سرنوشت مشترکی با او داشته باشد. نیانگ که پیراهن تیم بوردو را نیز بر تن کرده است، سابقه ۷۷ بازی در تیم میلان را دارد و در این تیم جایگاه ویژه ای داشت و ۱۲ گل برای میلان به ثمر رساند.

نیانگ که در تیم های ملی فرانسه بازی کرده است در ۱۷ بازی در تیم ملی سنگال ۴ گل زده است. البته شاید نکته جالب در مورد او تعداد بالای تیم هایی باشد که تغییر داده و در ۱۰ تیم مختلف بازی کرده است.

امبای سابقه بازی در لیگ های ایتالیا، فرانسه، ترکیه و عربستان را دارد که البته پیراهن شش تیم مختلف در فرانسه را بر تن کرده تا رکوردی عجیب را به خود اختصاص دهد.

با این حال پرسپولیس هنوز با این مهاجم به توافق نرسیده و مذاکرات با رضا درویش برای جذب او همچنان ادامه دارد و باید دید او موفق به انجام این انتقال خواهد شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا