ورزشی

مهدی طارمی در ترکیب اصلی اینتر!

سپس، در پایان روز، اینتر با یادداشت های دیگری در دفترچه خاطرات به خواب می رود، یکی، مارکوس تورام و فرانسه با غلبه بر پرتغال به نیمه نهایی یورو رسیده اند، جایی که او تا ۹ جولای فرصت دارد (۱۹). تیر) شلوغ است و گزینه دو، مارکوس توسط پرتغال حذف می شود و برای رفتن به تعطیلات آماده می شود. به هر حال یک چیز مسلم است; تورام و لائوتارو از ۲۱ روزی که باشگاه به همه بازیکنان داده استفاده خواهند کرد و ما فقط باید بفهمیم چه زمانی.

در اینجا، اگر تورام و لائوتارو بیایند، مهاجم آرژانتینی در ۱۵ جولای (۲۵) تیر) در میامی به دنبال سومین جام متوالی با آرژانتین خواهد بود و تورام در ۱۴ جولای (۲۴) تیر) در برلین برای بردن یورو می جنگد. به این ترتیب، لائوتارو و مارکوس زودتر از ۵-۶ اوت (۱۵ مرداد)، حدود ده روز مانده به شروع مسابقات، دیگر به اردوی پیانو برنمی گردد.

در عوض مهدی طارمی بدون توجه به زمان آمدن تورام و لائوتارو آماده بازی برای اینتر است. هنگامی که اینتر تمرینات پیش فصل را در ۱۳ ژوئیه (۲۳ تیر) شروع می شود، مهدی آنجا خواهد بود و او ماموریتی را برای تکمیل خواهد داشت، از تمام پیش فصل موجود استفاده کنید تا اینزاگی را متقاعد کنید که فورا روی او برای ترکیب اصلی حساب کند.

شروع خوب طارمی

مهدی از همان ابتدا شروع امیدوارکننده ای داشته است. او برای تسریع در تطبیق خود، شروع به مطالعه ایتالیایی زودهنگام کرد، بیش از یک بار برای جستجوی خانه به میلان رفت (ماموریت انجام شد) و از همه مهمتر فرصت ملاقات با اینزاگی را پیدا کرد: «من و مربی صحبت خوبی با هم داشتیم. “

مهاجم سابق پورتو پس از دیدار با اینزاگی گفت: کار با او هیجان انگیز خواهد بود. از تماشای بازی های اینتر از تلویزیون، احساس یک تیم قوی و جمع و جور با ارتباط خوب بین گروه و ایده های مربی را به من دست داد.”

اینزاگی و کادرش نیز کارها را پیش برده اند: طارمی از راه دور مورد مطالعه قرار گرفته است و آنالیزهای ویدئویی تایید می کند که حضور او در ترکیب بدون مشکلات زیاد امکان پذیر خواهد بود. چون مهدی می تواند به عنوان یک مهاجم مرکزی ناب بازی کند یا به عنوان مهاجم دوم. می تواند به بازی عمق دهد یا به عنوان یک گل در جعبه عمل کند. او گل می زند و گل می آفریند، کاری که لائوتارو و تورام فصل گذشته انجام دادند. او بیهوده جذب نشد و یک ماه تمام فرصت دارد تا این را به مربی نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا