ورزشی

مهدی طارمی عربستان را به هم ریخت

نراتزوری ها که به خریدهای مجانی و صفر یورویی شهرت دارند، مذاکرات برای جذب طارمی را در ژوئن سال آینده آغاز کرده اند، اما گفته می شود تیم های عربستانی فصل گذشته نیز به آقای گل از پرتغال نگاه می کنند، هرچند او هم پیشنهاداتی داشته است. در این پنجره تابستانی از این کشور و ترجیح داد به حضور در فوتبال اروپا ادامه دهد.

در تابستان از الهلال به عنوان یکی از تیم هایی که مهدی طارمی را می خواستند نام برده می شد. پرافتخارترین تیم قاره آسیا برای تقویت خط حمله خود از جذب مهاجم آسیایی بی میل نبود تا بتواند از سهمیه آسیایی در لیگ قهرمانان اروپا نیز استفاده کند اما مهاجم ایرانی پورتو به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

حالا گفته می شود الهلال ممکن است در تابستان با پیشنهادی اغواکننده برای جذب طارمی تلاش کند و همین موضوع باعث شد یکی از هواداران این تیم عربستانی در اردوی تیم ملی قطر به سراغ مهاجم بوشهری رفته و از او بپرسد. لباس آبی ریاض را بپوشد.

در ویدئویی که در تمامی حساب های کاربری مشهور عربستانی دست به دست شد، دو هوادار عربستانی به سراغ مهدی طارمی رفته و از او می خواهند به الهلال بیاید. طارمی که ابتدا متوجه صحبت آنها نمی شود، پس از شنیدن نام الهلال، عبارت “من الهلال را دوست دارم” را به زبان انگلیسی به زبان می آورد که با خوشحالی این هوادار عربستانی همراه است.

این ویدیو بیش از یک میلیون بار در فضای مجازی عربستان دیده شده است و هواداران الهلال از ابراز علاقه طارمی به این تیم ابراز خوشحالی کردند و حتی برای تیم رقیب خود النصر که تیمش در همه جا شناخته شده است شعار دادند. جهان. بوده است

رسانه ورزشی عربستان با انتشار این ویدئو تیتر “طارمی در مذاکرات رسمی موضع خود را برای پیوستن به الهلال مشخص می کند” را برای گزارش خود انتخاب کرد و نوشت که بازیکن ایرانی پورتو از علاقه خود به الهلال صحبت کرده است که در نوع خود جالب است

نکته جالب اینجاست که تمامی صفحات معروف عربستانی با فالوورهای بالا و میلیونی در توییتر از جمله صفحه گل عربی این ویدئو را منتشر کرده اند و به نظر می رسد هواداران الهلال از صحبت های طارمی به وجد آمده اند. جایی که او در واکنش به صحبت های هوادار الاهلی و الهلال که هر دو دوست دارند طارمی در تیم محبوبشان باشد، مهاجم ایرانی الهلال را انتخاب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا