ورزشی

مهدی طارمی پدر شد

مهدی محمدنبی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران گفت: از مدیریت کیش بابت شرایط خوب اردوی تیم ملی تشکر می کنم. طبق تقویم اردو را پیش می بریم و کاری که امیر قلانوی در نظر داشت در بازی با بورکینافاسو انجام داد و دیدید که در هر نیمه ۱۱ بازیکن مختلف بازی کردند. این موضوع نشان داد که او دوست دارد بازیکنان در شرایط رقابتی باشند که نکته مثبتی بود.

وی افزود: در ریکاوری و تمرین با توپ همه بازیکنان تحت نظر هستند. صادق محرمی و روزبه چشمی زیر نظر پزشک کار می کنند چون کمی کشش داشتند تا آسیب نبینند. در مورد رامین رضاییان فکر می کنم یک هفته تا ۱۰ روز دیگر در جمع بازیکنان باشد. فردا ساعت ۱۳ تیم ملی وارد دوحه قطر می شود و پس فردا دیدار تدارکاتی با اندونزی پشت درهای بسته برگزار می کنیم. اندونزی تیم جوانی دارد و از نظر تمرینی می تواند معیار خوبی برای تیم ملی باشد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره میزبانی جزیره کیش و ورزشگاه المپیک خاطرنشان کرد: از دهه ۷۰ در کیش بودم و چیزی که به یاد دارم این است که ظاهر ورزشگاه تغییر کرده است. امیدوارم ظرفیت مخاطبان هم تغییر کند. همه همکارانی که در منطقه کیش هستند به صورت ۲۴ ساعته در کنار تیم ملی بودند و از نظر میزبانی کار خوبی انجام دادند. برای بازی های دوستانه این فضا برای تیم ملی مناسب است به خصوص در این فصل از سال که شرایط آب و هوایی نزدیک به قطر است.

نبی در پاسخ به این سوال که در صورت قهرمانی تیم ملی چه انتظاری از وزیر ورزش و جوانان دارد، گفت: کیومرث هاشمی سال ها ورزشکار بوده و ورزش را می شناسد. برای هیچکس چیزی تعیین نمی کنیم اما امیدواریم با نزدیک شدن به جام ملت های آسیا هر کاری که لازم است انجام دهند تا این تیم به مرحله نهایی صعود کند.

وی در خصوص خروج طارمی از اردوی تیم ملی و بازگشت وی تصریح کرد: طارمی در سازمان ثبت احوال کشور مشغول به کار بود، به خاطر فرزندی که خداوند به او داده بود از قلانوی اجازه گرفت و رفت و امروز به جمع او اضافه شد. تیم ملی ساعت ۱۴:۰۰ .

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره اسکان تیم ملی در قطر گفت: در هتل الریان مستقر هستیم. یک اتفاق خوب این است که خیلی به محل تمرین الریان نزدیک است، البته محوطه در نظر گرفته شده برای مربیان این تیم تقویت شده است و بخشی از تجهیزات را تقویت کردیم و بخشی را که وجود نداشت اجاره کردیم. مکان بسیار خوبی است و هر کاری که می خواستیم توسط فدراسیون قطر و باشگاه الریان انجام شد. تیم ملی با آن جو غریبه نیست و این اتفاق خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا