ترندهای روز

مهران مدیری با دست پُر به تلویزیون برمی‌گردد!

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

قائم مقام سیما درباره مذاکره با مهران مدیری برای ساخت یک سریال نمایشی، گفت: داستان هنوز قطعی نیست و مدیری در حال نگارش فیلمنامه است.

محسن برمهانی قائم مقام سیما در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره سریال طنز صداوسیما گفت: سازمان برای حفظ مخاطب خود باید در جایی هزینه کند و قطعا طنز از آن قسمت هایی است که سازمان برای آن هزینه می کند. .

وی در خصوص محدودیت در حوزه طنز گفت: اگر به معنای ممنوعیت شوخی های مبتذل است، بله سازمان آن را ممنوع کرده است. اکنون به دلیل رواج برخی آثار مجازی در شبکه های اجتماعی (که منظورم پلتفرم ها نیست) مصرف طنز توسط مخاطب نوجوان تغییر کرده است و این طنزها لزوماً مصرف عمومی کشور نیست. تجربه نشان داده است که کمدی خوب و خلق موقعیت های طنز خوب می تواند بر همه چیز غلبه کند. محدودیت هایی که گفته می شود تلویزیون دارد همان چیزی است که مخاطب از تلویزیون انتظار دارد و می خواهد در کنار خانواده به تماشای آثار بنشیند.

قائم مقام سیما درباره مذاکره با مهران مدیری گفت: در حال مذاکره با هنرمندان مختلفی هستیم و مدیری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برمنی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات این توافق گفت: وقتی توافقی وجود ندارد چرا باید جزئیات را بگویم؟ آقا مهران در حال نگارش ویرایشگر متن هستند و هنوز قطعی نیست چون در حال حاضر در حال نگارش است و همانطور که می دانید سیستم تولید متن از سیستم تولید کار جدا شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه پخش ۲ سریال طنز «بادل» و «دربندون» نیمه تمام است، اظهار داشت: سریال «بادل» به کارگردانی علی مسعودی مصادف با ایام شهادت آیت الله رئیسی و محرم و صفر و خواهد بود. در آینده پخش شود سریال دربندون به کارگردانی حسن لفایان توسط سازمان صداوسیما تولید نشد. تشخیص ما این بود که کیفیت لازم را ندارد و اثر آن قابل قبول نیست. این سریال فعلا متوقف شده است اما ممکن است اصلاح و پخش شود.

برمنی در پایان درباره بازگشت برندها به تلویزیون گفت: شاید برنامه ای را به دلایل مختلف برنمی گردانیم چون یا برنامه خوبی نبوده یا تاریخ مصرفش تمام شده یا مشکل کپی رایت و مسائل دیگر دارد. با این حال، تعداد بسیار کمی از برندها و افرادی هستند که سازمان مایل به همکاری با آنها نیست. شاید الان غیرقابل پخش ترین عناوین برنامه به ذهنتان برسد که اتفاقاً در حال مذاکره برای ادامه و پخش آن ها هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا