ورزشی

مهرداد محمدی ۶ جلسه محروم شد

بر این اساس نظرات کمیته انضباطی به شرح زیر است:

*درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از حمیدرضا رجبی مربی تیم استقلال با توجه به تخلف ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی از طریق مصاحبه بعد از بازی دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران با توجه به مجموع اسناد و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب منتشر شده. و اظهار مطالب غیرفنی علیه باشگاه شاکی و اعضای فدراسیون از طرف مشارالیه، تخلف انتسابی آشکار و غیرقابل ایراد تشخیص و مستند به ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی و بند یک قسمت سوم دستورالعمل هیات مدیره فدراسیون ناظر بر مصاحبه سرمربی و کادر فنی باشگاه ها به پرداخت ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم می شود. این تصمیم ظرف مدت هفت روز قابل اعتراض به کمیته استیناف است.

* درباره شکایت باشگاه استقلال از رضا درویش مدیرعامل و حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با توجه به تخلف ماده ۷۱ آئین نامه انضباطی با انجام مصاحبه بعد از بازی پرسپولیس و هوادار با عنایت به مجموع مدارک و محتویات پرونده و با عنایت به مندرجات مطالب منتشر شده و بیان غیر -مواد فنی علیه باشگاه شاکی و اعضای فدراسیون، تخلف انتساب حسین بادامکی محرز و مسلم تشخیصی و مستند به ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی به پرداخت ۲ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم می شود.

درباره شکایت علیه رضا درویش با توجه به محتویات پرونده و دفاعیات، تخلفی احراز نشده و بر اساس ماده ۹۵ آیین نامه انضباطی، در این مورد رای برائت صادر می شود. رأی صادره ظرف هفت روز قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

* درباره گزارش بیان شده علیه ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی با توجه به تخلف ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی با انجام مصاحبه بعد از بازی دو تیم نساجی و فولاد با توجه به مجموع مدارک و محتویات پرونده و با در نظر گرفتن مفاد مطالب منتشر شده و بیان در خصوص مواد غیرفنی علیه اعضای فدراسیون، کمیسیون تخلف صریح و مسلم را تشخیص داد. با توجه به ماده ۷۱ آیین نامه انضباطی و بند یک قسمت سوم دستورالعمل هیات مدیره فدراسیون ناظر بر مصاحبه سرمربی و کادر فنی باشگاه ها به پرداخت ۲ جزای نقدی محکوم می شود. میلیارد تومان. رأی صادره ظرف هفت روز قابل اعتراض در کمیته می باشد. درخواست تجدید نظر است.

* درباره گزارش بیان شده علیه مهرداد محمدی بازیکن تیم استقلال با توجه به تخلف تهرانی از ماده ۷۱ آئین نامه انضباطی با انجام مصاحبه بعد از بازی پیکان و استقلال، تخلف وی صریح و مسلم تشخیص داده شده و بر این اساس فرد نامبرده به پرداخت ۵۰۰ جزای نقدی محکوم می شود. میلیون تومان و شش جلسه از شرکت در مسابقات محروم شوند. رأی صادره از حیث سلب صلاحیت لازم الاجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز قابل اعتراض در کمیته استیناف می باشد.

بیشتر بخوانید: عصبانیت شدید مهرداد محمدی و حرف های باورنکردنی/فیلم

* درباره گزارش بیان شده علیه امیر عرب براقیمبنی بر تخلف از ماده ۵۱ آیین نامه انضباطی با توجه به مجموع اسناد و محتویات پرونده و از سوی دیگر با عنایت به مفاد ماده ۳۰ آیین نامه کمیته قضات مصوب ۱۳۹۲ که حاکی از مطلق بودن ممنوعیت وضعیت کلیه قضات فعال در برنامه های سمعی و بصری و انجام مصاحبه با گروه های رسانه ای از جمله صدا و سیما، اقدام مشارالیا خلاف این آیین نامه و در نتیجه مغایر با ماده ۵۱ آیین نامه انضباطی و در نتیجه تخلف منتسب به آنها مبنی بر نقض اصول کلی رفتار قطعی و مسلم و مستند به ماده ۱۱۷ آیین نامه انضباطی در دو ماه محرومیت از داوری در کلیه مسابقات فوتبال است که به مدت یک فصل تعلیق می شود. طبق ماده ۹۴ آیین نامه. رأی صادره لازم الاجرا بوده و ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیسیون تجدیدنظر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا