ترندهای روز

مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی تمدید شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

آخرین مهلت تعیین سه اولویت از بین ۱۰ مدل خودروهای وارداتی عرضه شده در پانزدهمین مرحله فروش خودروهای وارداتی که از روز دوشنبه (۱۸ مهر) آغاز شده است. خرداد ماه) به تازگی برای ثبت نام کنندگان فاز ۱ آغاز شده بود، شب گذشته (چهارشنبه شب) به پایان رسید. اما بر اساس آنچه مدیر سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرد، این مهلت ثبت نام یک روز تمدید شده است و بر این اساس متقاضیان تا پایان امشب (پنجشنبه) فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند.

مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد

برای متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول این خودروها ثبت نام می کنند اسفند ماه گذشته با مسدود کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب پروکسی خود ثبت نام کردند و از دوشنبه هفته جاری تا ساعت ۲۳:۵۹ شب گذشته (چهارشنبه ۹) تعیین تکلیف شدند. خرداد ماه) این امکان وجود داشت که از بین ۱۰ مدل خودروی وارداتی عرضه شده در این فاز که پانزدهمین دور عرضه خودروهای بنزینی وارداتی به کشور است، سه مدل مورد نظر خود را ایران تحلیل کنند.

اما مهدی تقدسی – مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو – در گفت وگو با ایسنا، از تمدید یک روزه این مهلت برای متقاضیان خبر داد و از فعال بودن سایت سامانه تا ساعت ۲۳:۵۹ روز پنجشنبه (۱۰) خبر داد. خرداد ماه) برای ثبت درخواست شما فعال خواهد بود.

در این دور از عرضه خودروهای وارداتی، پنج مدل خودرو دارای قیمت ثابت در مبادی ورودی و پنج مدل دیگر دارای قیمت تخمینی در مبادی ورودی به شرح زیر هستند که به مشتریان عرضه شده است.

نام و مدل خودروهای وارداتی

مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد

مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد

لازم به ذکر است متقاضیان می توانند از بین این ۱۰ خودرو سه اولویت خود را ایران تحلیل کنند.

پس از پایان مهلت ثبت نام، روند نظارت بر ثبت نام کنندگان انجام و سپس نتایج تخصیص افراد مشخص خواهد شد. پس از اعلام نتایج، پیامک واریزی توسط شرکت ها برای برگزیدگان ارسال می شود و پس از آن، مشتریان تا پنج روز فرصت دارند نسبت به واریز اقدام کنند. عدم واریز وجه در بازه زمانی مشخص شده پس از تماس به معنی لغو طرح و حذف متقاضی از اولویت بندی سامانه می باشد.

لازم به ذکر است قیمت خودروها (ثابت و فاکتور) قیمت پایه خودروها در مبادی ورودی می باشد و هزینه ها و هزینه های معمول قانونی پس از ترخیص به قیمت نهایی اضافه می شود که هنگام صدور فاکتور نهایی تایید می شود. صادر می شود.

همانطور که گفته شد، تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت نام قبلی متقاضی (صف اولیه) و اولویت ایران تحلیل خودرو می باشد. آن دسته از متقاضیان خودروهای وارداتی که در مراحل قبلی خودرو ایران تحلیل کرده اند اما هنوز برای آنها تخصصی نشده و در پرتال خود “عدم تخصیص” را مشاهده می کنند، در صورت تمایل در این مرحله امکان ثبت نام خودرو را دارند. از بین خودروهای ارائه شده ایران تحلیل کنید.

تاکید می شود در این مرحله از عرضه خودروهای وارداتی، ثبت نام جدیدی برای متقاضیان جدید صورت نگرفت و ایران تحلیل خودرو در سامانه تنها برای ثبت نام کنندگان مرحله اول بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا