اخبار اقتصاد ایران

مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش توسط متقاضیان محصولات ایران خودرو

با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید خودرو از سوی متقاضیان و با توجه به اصرار سازمان بازرسی کل کشور برای تعیین نحوه خرید خودرو، ایران خودرو طی اطلاعیه ای از ایجاد گزینه انتخابی برای خرید خودرو خبر داد. روش به صورت فروش فوق العاده یا پیش فروش.

افق میهن، ایران خودرو در اطلاعیه شماره چهار خود تاکید کرده است که تمامی افرادی که برای خرید خودرو اقدام کرده اند برای انتخاب روش فروش به سایت ikcosales.ir مراجعه کنند.

این خودروساز از روز یکشنبه چهارم شهریور ماه مهلتی شش روزه برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان در قالب فروش فوق العاده و پیش فروش تعیین کرده است. حساب های مسدود شده متقاضیان عادی روز دوشنبه پنجم شهریور حذف و مبالغ برداشت خواهد شد.

متن کامل اطلاعیه شماره چهار به شرح زیر است:

موضوع: اطلاعیه شماره ۴ نحوه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی محصولات ایران خودرو – متمم

بدین ترتیب با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در روز دوم شهریور در ماه ۱۴۰۳ به موجب ابلاغ شماره یک مورخ ۲۰ متقاضیان را احضار می کند. مرداد ۱۴۰۳ و اطلاعیه شماره دو مورخ ۲۲ آبان ۱۴۰۳ و اطلاعیه شماره سه مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ در خصوص نحوه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو با توجه به تاکید سازمان محترم بازرسی کل کشور در خصوص برخی ابهامات و مشکلات مطرح شده و جهت بهره مندی از تسهیلات جدید. ایجاد شده در سامانه و موارد تکمیلی، اطلاعیه شماره چهار صادر می شود:

۱. امکانات جدید در سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) به آدرس ikcosales.ir و کد کلاس کالا، مشخصات فنی و قیمت ماه جاری ایجاد شده است.شهریور) محصولات در سامانه اضافه شده و قابل استفاده برای متقاضیان عزیز می باشد. همچنین در قسمت «جزئیات سفارش» آیتمی با عنوان «روش فروش» ایجاد شده است.

۲. موعد تحویل محصولات عرضه شده نیمه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که در روش فروش ویژه ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو و به روش پیش فروش می باشد. با توجه به نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده توسط متقاضی. این بند از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است که مصوبات ۴۷۳ و ۵۶۳ شورای رقابت پیگیری خواهد شد.

۳. کلیه متقاضیان گرامی که در مهلت مقرر ( ساعت ۲۴ روز جمعه ۲ ) منصوب شده اند. شهریور ۱۴۰۳) پس از طی مراحل لازم جهت ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در سامانه ikcosales.ir در مهلت شش روزه از روز یکشنبه مورخ ۰۴/۰۶/۱۳۰۳ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۹ اقدام نمایند. شهریور ۱۴۰۳ ضمن بازگشت به سامانه ikcosales.ir با ورود به قسمت «جزئیات سفارش»، نحوه فروش (اضافی یا پیش فروش) محصولات انتخابی را مشخص کنید.

۴. متقاضیان بر اساس روش فروش انتخابی در اولویت قرار خواهند گرفت و متقاضیانی که روش فروش را در قسمت «جزئیات سفارش» سامانه ikcosales.ir قید نکنند، با توجه به اولویت اکثر متقاضیان، به عنوان «فروش» در نظر گرفته خواهند شد. “به طور پیش فرض. “Super” انتخاب خواهد شد.

۵. متقاضیان محترم پس از مشاهده اطلاعات و مشخصات فنی و قیمت روز محصولات، در صورتی که قصد تجدید نظر در خودروهای انتخابی قبلی خود را دارند، این امر با لغو سفارش هر ردیف و انتخاب خودروی جدید در سامانه امکان پذیر است.

۶. وجوه برای مسدود کردن حساب پروکسی، از دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ رفع انسداد می شود و بانک های عامل موظفند با ارسال پیامک به صاحب حساب اطلاع دهند تا بدون مراجعه متقاضی یا ثبت درخواست، رفع انسداد حساب را برطرف کند.

۷. رنگ های موجود محصولات تولیدی و مونتاژی شامل سفید، مشکی آبنوس متالیک، خاکستری متالیک و نقره ای متالیک می باشد که خریداران پس از طی مراحل اولویت بندی هنگام عقد قرارداد با شرکت ایران خودرو، رنگ مورد نظر را انتخاب خواهند کرد. خودروهای برقی وارداتی فقط در رنگ سفید عرضه خواهند شد.

۸. قیمت خودروهای برقی وارداتی بر اساس ضوابط قیمت گذاری کالاهای وارداتی و سایر مصوبات قانونی تعیین می شود، اما در صورت تغییر نرخ عوارض تردد، مبلغ مذکور به قیمت مصرف کننده اضافه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا