بانک و بیمه

مهمترین اقدامات بانک صادرات ایران در تکمیل زنجیره خدمات دولت الکترونیک

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک صادرات ایران، معاونت برنامه ریزی و برنامه ریزی بانک صادرات ایران در دو سال گذشته در دولت سیزدهم، ارکان راهبردی این بانک را تدوین و بازنگری و به شعب ابلاغ کرد. این موقعیت بانک و وضعیت مطلوب آن در اجرا را توضیح دهد. چرخه بهره وری، مدیریت و بهبود در بانک که از جمله آنها می توان به تلاش برای تدوین استراتژی موثر در زمینه پایانه های فروش و رسیدگی به گیرندگان آنها اشاره کرد که هدف آن بهبود عملکرد بانک در تعامل است. با ذینفعان و افزایش و رفع مشکلات اتحادیه ها.

در این مدت در معاونت طرح و برنامه بانک صادرات ایران، طرح تداوم کسب و کار بانک (RECOVERY PLAN) و طراحی و استقرار سامانه BSC برای عرضه بازار با نتایج تحقیق و توسعه در این زمینه تهیه شد. به حساب آورده شود.

طراحی محصولاتی همچون جریان کسب و کار طلایی، سپاس سپهر، طلایی ۲ و سنا ویژه بازرگانی نیز از دیگر اقدامات این اداره کل در جهت افزایش جذابیت سپرده ها و پرداخت وام های قرض الحسنه و تعامل با ذینفعان جهت ارتقاء است. مشتریان

معاون طرح و برنامه بانک صادرات ایران، تدوین طرح وصول زودهنگام اقساط برای احیای ظرفیت تولید بدهکاران، طرح های پشتیبان پذیرش سپرده نقدی برای پرداخت تسهیلات، تدوین بسته های ویژه زنجیره تامین در صنایع مختلف از جمله داروسازی. , مسکن انبوه صنایع غذایی و پتروشیمی و خودرو پیش نویس بسته وام قرض الحسنه شهرداری اهل الطسانه، تسویه، اتوبیار، طرح حمایت از کسب و کار تیمچه و سازمان تیم توسعه و پشتیبانی عملیاتی، پیش نویس ماشین حساب تسهیلات در اینترنت، امکان سنجی مالی مزیت قیمت تمام شده محصولات و خدمات بانکی و مشتریان و بازنگری سند نقشه راه تحول دیجیتال با تعریف ۴۵ پروژه در قالب ۱۲ مگاپروژه از دیگر اقدامات راهبردی این معاونت در دو سال گذشته بود.

همچنین مدیریت پروژه سیستم مدیریت مرکزی خدمات ارزش افزوده، طراحی و راه اندازی بانک دیجیتال سپهر با نام اسپینو، معرفی مرکز خدمات غیرشخصی، طراحی و پیاده سازی سیستم خدمات بانکی باز، مشارکت در طراحی و پیاده سازی بستر تامین مالی زنجیره ای SCF، بهینه سازی و بهبود تجربه کاربری در اپلیکیشن ها و سیستم های شمس و سیستم سازی تایید آدرس مشتریان، این اداره کل بانک صادرات ایران در طول دولت سیزدهم نسبت به تکمیل زنجیره دولت الکترونیک اقدام کرده است. خدمات و بهبود و ارتقای تعامل با ذینفعان بانک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا