بانک و بیمه

مهمترین اولویت بانک صادرات ایران، ارائه راه‌حل به بخش تولید است

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک صادرات ایران، محسن سیفی به تشریح اقدامات و اصلاح ساختارهای انجام شده در این بانک پرداخت و افزود: بانک صادرات ایران در تقویت همکاری ها و تمامی ظرفیت ها و ۷۲ سال تجربه در این زمینه به دستاوردهای مهمی دست یافته است. حمایت از نهادهای تجاری از طریق زیرمجموعه های بانکداری جامع و در همین راستا معاونت کل بانکداری این بانک اصلاح برخی ساختارهای کلان را از سال ۱۴۰۱ با تشکیل سه اداره کل «بانکداری شرکتی» و «بانکداری خرد» پیگیری کرد. و بازاریابی» و «بانکداری اختصاصی، تجاری» و تحقیقات بازار، در ارائه خدمات تخصصی و جامع به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های تجاری به موفقیت‌های مهمی دست یافته است که عمدتاً با تمرکز بر شناسایی و رفع نیازهای تک تک مشتریان و تأمین مالی بهینه بخش تولید و ادامه اشتغال

وی افزود: مدیریت درخواست ها و نیازهای مشتریان و واحدهای تولیدی، تامین مالی شرکت ها و سازمان های بزرگ در زمینه های پالایشی، پتروشیمی، خودرو، فولاد، معدن، دارویی، بهداشت، مواد غذایی، بیمه، کارگزاری ها، صندوق ها و سازمان ها از طریق انعقاد پروژه های بزرگ دستاوردهای کلیدی شامل توافقنامه ها، تخصیص ردیف، اعتبارات، مدیریت مشارکت در نمایشگاه های تجاری با هدف حمایت از صنایع و تقویت و توسعه سطح همکاری، روابط مالی و بانکی با مشتریان ارزش افزوده، تثبیت ارتباطات و همکاری ارتقای بانک در حوزه مشتریان شرکتی بانک صادرات ایران.

مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: اداره کل بانکداری و بازاریابی خرد به عنوان یکی دیگر از بخشهای مهم نظام جامع بانکی بیش از گذشته بر جذب منابع مالی با تمرکز بر بازاریابی مشتریان جدید و ترویج محصولات و خدمات بانکی تمرکز کرده است. تمرکز بر افزایش سهم بازار درگاه های الکترونیکی این بانک را با افزایش ۱۷.۲ درصدی در رتبه دوم قرار دادند. صدور چک الکترونیکی نیز تشویق می شود. از دیگر دستاوردها و اقدامات کلیدی این بانک می توان به ارتقای سیستم تأیید الکترونیکی دارایی (SET)، ترویج و ارائه خدمات بانکداری باز به بیش از ۱۲۰ شرکت، و مذاکره و بازاریابی اتحادیه ها و اتحادیه ها اشاره کرد.

سیفی تصریح کرد: بانک صادرات ایران به برنامه ریزی و اقدامات برای شناسایی نیازها و انتخاب بهترین راهکارها برای گره گشایی از مشکلات تولید و اشتغال و نیازهای مردم ادامه می دهد. شاخص های کلیدی فروش، سودآوری، ریسک بازار و اندازه بازار و همچنین تجزیه و تحلیل و اولویت بندی صنایع فعال با شاخص های سودآوری، ریسک و اندازه بازار که تجزیه و تحلیل صنعت داروسازی، صنعت پتروشیمی و شرکت ها را بر اساس دانش کامل می کند. شناسایی شرکت‌های فعال شرکت‌های فعال در این صنعت تلاش‌های بیشتری را در این بخش انجام داده‌اند. را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا