ورزشی

موافقت شورای برون‌مرزی با حضور گاریدو در پرسپولیس

محمد شروین اسبقیان در خصوص صدور حکم گاریدو سرمربی اسپانیایی تیم پرسپولیس از سوی شورای برون مرزی گفت: کلیات این موضوع مورد توافق قرار گرفته است. هنوز مشکلات اداری وجود دارد که حل خواهد شد.

معاون وزیر ورزش درباره زمان برگزاری اردوی تیم پرسپولیس در هلند گفت: از این مسائل اطلاعی ندارم و باید با ما مکاتبه کنند. من تا امروز چیزی در این مورد ندیدم. مگر اینکه دوستان من آن را در دفتر مشترک دیده باشند.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش با برگزاری اردوهای خارج از کشور مخالفتی ندارد، گفت: خیر، وزارت سفر بررسی و کارشناسی می کند و موضوع خاصی برای حضور تیم ها در اردوها نداریم. مدیریت باشگاه ها وقتی تصمیم بگیرند در شورای برون مرزی بررسی می شود و مشکلی نیست.

معاون وزیر همچنین درباره عدم حضور کاندیداهای فدراسیون ووشو و مشکوک شدن شکایت به دیوان عدالت اداری گفت: هرکسی می تواند نظر داشته باشد و به مراجع ذیربط شکایت کند، اما آنچه که من به عنوان مسئول می خواهم بگویم. از برگزاری جلسات و به عنوان نایب قهرمان این است. که هیچ ابهامی در برگزاری این انتخابات وجود ندارد و همه مسائل به صورت قانونی انجام شده است و صدیقی رسما رئیس فدراسیون ووشو است و قطعا امروز حکم او صادر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا