اخبار اقتصاد ایران

موافقت کمیسیون اجتماعی با افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق شاغلین و بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی حقوق و دستمزد با افزایش ۲۵ درصدی میانگین حقوق کارمندان و بازنشستگان در لایحه قانون بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد.

افق میهن، حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار هانه ملت در تشریح گزارش جلسه امروز (یکشنبه ۱۰ دی این کمیسیون اظهار داشت: ۱۰ دی ماه ۹۷) در جلسه امروز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار کمیسیون قرار گرفت که طی آن نمایندگان کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی حقوق و دستمزد مجلس با افزایش ۲۵ درصدی میانگین حقوق کارمندان و بازنشستگان در لایحه قانون بودجه ۱۴۰۳ موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی اضافه کرد: همچنین براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ به طور متوسط ​​۳.۵ درصد کمک عائله مندی به حقوق کارمندان اضافه می شود که این میزان برای افراد کم حقوق بیشتر از بالادستی ها خواهد بود. حقوق بگیران

گودرزی تاکید کرد: این افزایش مستقل از پرداخت غرامت ۴۰ درصدی متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمایندگان کمیسیون اجتماعی نیز در جلسه امروز به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مشمولان بهزیستی و کمیته امداد و افزایش ۶۰ درصدی مستمری مستمری بگیران رای مثبت دادند. مشمولان بهزیستی دارای معلولیت شدید و از کارافتادگی بسیار شدید».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا