ورزشی

مورینیو: تقصیر خودمان است

در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا، رم با سه گل مولداوی شریف را شکست داد اما به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد.

بر این اساس رم برای حضور در دو مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید با یکی از تیم های سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مبارزه کند. حریف رم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا یکی از تیم های بنفیکا، براگا، لنس، شاختار، گالاتاسرای، فاینورد یا یانگبویز خواهد بود.

ژوزه مورینیو با اشاره به دوم شدن تیمش در مرحله گروهی گفت: تقصیر ماست که دوم شدیم. ما یک نمایش وحشتناک در پراگ داشتیم که همه چیز را خراب کرد. بازی های خانگی خود را بردیم و دو بازی خارج از خانه خوب داشتیم، اما در خارج از خانه مقابل اسلاویا خیلی بد بودیم. مجازات ما این است که باید دو بازی اضافی انجام دهیم.

مورینیو به Sky Sports Italia گفت: بله، ما دوم شدیم، اما تیم های حذف شده از لیگ قهرمانان اروپا در صورت دیدار با رم خوشحال نخواهند شد و مطمئنا حریف آسانی برای آنها نخواهیم بود.

رم که در رده چهارم سری آ قرار دارد، این هفته باید در بولونیا، تیم پنجم لیگ، دیدار سختی داشته باشد. با توجه به محرومیت رم در بازی قبل، این بازی برای جالوروسی اهمیت زیادی دارد اما روملو لوکاکو به دلیل اخراج در بازی قبل در این دیدار غایب است و وضعیت پائولو دیبالا و سردار آزمون نیز به دلیل مصدومیت مشخص نیست. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا