موسسه ملل برای اصلاح ساختار مالی تا پایان امسال اموال مازاد بیشتری را می فروشد
به گزارش افق میهن، سید امین جوادی، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل اظهار داشت: این موسسه متعهد است همواره امنیت و شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دهد تا با بهره گیری از زیرساخت های مدرن، رضایت عمومی را جلب کند و تیمی از متخصصان مدرن در تلاش است تا در این زمینه بازی کند. نقش موثرتری در رشد اقتصادی با ارائه امکانات متنوع تر و حمایت بیشتر از نیازهای مشتریان. این امر حاصل تلاش کارکنان صدیق و همکاری مشتریان وفادار با خانواده بزرگ موسسه اعتباری des Nations می باشد.
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با شعار (با موسسه اعتباری ملل آینده ای روشن و مطمئن در مسائل مالی در انتظار شماست) گفت: در همه ابعاد از رفتار فردی و تیمی گرفته تا نحوه ارائه خدمات و محصولات همیشه مشتری را حفظ کنید. در مرکز لازم به ذکر است که هر یک از ما مسئول ایجاد یک تجربه مثبت و ارزشمند برای مشتریان هستیم. این مسئولیت نه تنها به موفقیت موسسه کمک می کند، بلکه به ایجاد فضایی پایدار و ارتباط قابل اعتماد بین ما و مشتریان کمک می کند.
جوادی افزود: در موسسه اعتباری ملی، رضایت مشتری مهمترین رکن همه تصمیمات و برنامه هاست. برای موسسه، رضایت و اعتماد مشتری در اولویت قرار دارد. هدف ما ارائه بهترین خدمات مالی و بانکی با کیفیت بالا و بر اساس استانداردهای جهانی است تا بتوانیم به رشد و توسعه اقتصادی کمک کنیم. هر یک از اعضای این خانواده باید تلاش کنند تا از طریق بهبود مستمر کیفیت خدمات و استفاده از فناوریهای جدید، مؤسسه اعتباری ملتها همیشه اولین انتخاب مشتریان باشد.
حجت الاسلام والمسلمین جوادی با اشاره به اینکه آینده بانکداری هوشمند با متابانک؛ این یک مسیر جدید از سوی موسسه اعتباری ملی است، افزود: این موسسه با راه اندازی متابانک گامی فراتر از بانکداری سنتی برداشته و دریچه جدیدی به دنیای بانکداری دیجیتال گشوده است. از طریق متابانک، کلیه خدمات بانکی برای مشتریان تنها با چند ضربه بر روی تلفن همراه یا کامپیوتر بدون نیاز به صف های طولانی، کاغذبازی های پیچیده و مراجعه شخصی انجام می شود. این تصویر دیگر یک رویا نیست. بلکه با ظهور سیستم های هوشمند بانکی به واقعیت تبدیل شده است.
جوادی یادآور شد: در بحث بانکداری الکترونیک و دیجیتال، موسسه اعتباری سازمان ملل با معرفی نرم افزار قام به عنوان اولین نرم افزار پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران، توانست با استفاده از این خدمات در کوتاه ترین زمان، اکثر نیازهای مشتریان را برطرف کند. زمان و در ساده ترین شرایط بانکداری هوشمند پاسخی به نیازهای دنیای مدرن است. این رویکرد نه تنها خدمات بانکی را آسانتر میکند، بلکه به افراد این امکان را میدهد تا با صرفهجویی در زمان و هزینه، تمرکز بیشتری روی اولویتهای زندگی خود داشته باشند. سیستمهای هوشمندی مانند متابانک از فناوریهایی مانند هوش مصنوعی و دادهکاوی برای شخصیسازی خدمات بانکی و ارائه تجربهای منحصربهفرد به کاربران استفاده میکنند.
حجت الاسلام والمسلمین جوادی با تأکید بر اینکه مؤسسه اعتباری ملل دموکراسی را یکی از ارزش های اصلی خود تعریف کرده است، خاطرنشان کرد: مؤسسه اعتباری ملل با ارائه تسهیلات مختلف سعی در پاسخگویی بهینه و کارآمد به نیازهای مالی مشتریان دارد. . این موسسه علاوه بر خدمات بانکی به تعهدات اجتماعی و اقتصادی خود نیز توجه ویژه ای دارد و برنامه های مختلفی را برای ارتقای کیفیت زندگی مردم اجرا می کند.
جوادی افزود: موسسه اعتباری ملت با این رویکرد نه تنها یک موسسه مالی، بلکه شریکی مسئول و متعهد و خدمتی ویژه برای متقاضیان است.
وی موسسه اعتباری ملی را یکی از موسسات بانکی کشور با سابقه چندین ساله و ارائه خدمات متنوع دانست و گفت: این موسسه بر اساس ارزش های محوری از جمله شفافیت، اعتماد و مشتری مداری همواره در تلاش است. جامعه مؤسسه ملل به دلیل داشتن کادر متخصص و زیرساخت های پیشرفته، یکی از مؤسسات پیشرو در زمینه خدمات مالی به شمار می رود.
مدیرعامل تعاونی اعتبار سازمان ملل متحد توجه و حساسیت دولت به نظام بانکی را ضروری دانست و گفت: باید آماده اجرای قانون و اعمال انضباط و تمکین به قوانینی باشیم که ماهیت آن در قانون اساسی است در طول اجرا در نظام مقدس جمهوری اسلامی احترام به قانون، احترام به شرع محسوب می شود. بنابراین لازم است با رعایت دقیق مصوبات شورای اسلامی و دستورالعمل ها و بخشنامه های بانک مرکزی از پیشرفت کشور حمایت کرد. بیایید عمل کنیم زیرا معتقدیم موفقیت از قانون پیروی خواهد کرد. بدون شک رعایت ضوابط جدید بانک مرکزی را ضروری می دانیم و از مسئولان ذیربط در نهاد انتظار داریم ضوابط ابلاغی را به دقت بررسی و اجرا کنند.
جوادی خاطرنشان کرد: گسترش سفره ملت می تواند برای مشتریان، سهامداران، همکاران و کشور مفید باشد. وی با بیان اینکه با تلاش، تلاش مضاعف و دلسوزی بیشتر به برنامه ها و اهداف نزدیکتر خواهیم شد و کارنامه درخشانی در نزد مردم خواهیم داشت.
وی احترام به مردم را امری ضروری دانست و گفت: رعایت رفتارهای اخلاقی و انسانی و همچنین اهمیت نظم و انضباط و توجه به نظافت و نظافت محیط کار از جمله ابزارهای جلب رضایت مشتری است توجه
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با یادآوری اینکه کسب این مقام مرهون الطاف الهی و همراهی، دلسوزی و تلاش تک تک عزیزان در نهاد این مردم بود، گفت: در ماه های پایانی سال سال ۱۴۰۳ فرصت خوبی برای فراتر رفتن از برنامه های تعیین شده است
جوادی در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص بانکداری گفت: این موسسه در سال گذشته بخشی از دارایی های خود را فروخته و در حال بررسی اصلاح ساختار مالی خود تا پایان سال جاری است که موجب ارتقای نقدینگی و افزایش توانایی تامین مالی بانک ها می شود. بخش ارائه تسهیلات به مردم امید است با تلاش مضاعف اعضای پرتلاش خانواده ملت بتوانیم تعالی و موفقیت را سرلوحه موسسه اعتباری کشور قرار دهیم. نقش تک تک ما در هر موقعیت و جایگاهی که در آن قرار می گیریم تعیین کننده و مهم است و باید با استفاده از این فرصت در فروش دارایی های مازاد مشارکت کنیم تا شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم. آینده .