ترندهای روز

مکان آرامستان جدید تهران کجاست؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس شورای شهر تهران در خصوص ساخت آرامگاه های جدید در پایتخت توضیحاتی ارائه کرد. مهدی چمران پیش از آغاز دویست و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز ابتدا طرح یک فوریتی افق میهن حسابرس شورا را در دستور کار خود قرار خواهیم داد و در ادامه جلسه به بررسی آن خواهیم پرداخت. حسابرسی چندین شرکت و سازمان های تابعه. شهرداری تهران از جمله شرکت مترو تهران پرداخت خواهد کرد.

آرامگاه جدید تهران کجاست؟

وی به اظهارات پزشکان اشاره کرد. رئیس جمهور در خصوص واگذاری پایتخت خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات پایتخت قابل حل نیست و استدلال آقای رئیس جمهور نیز صحیح است. ما نباید همه مسائل کشور را در تهران متمرکز کنیم زیرا در جنوب و شمال کشور ظرفیت های خوبی وجود دارد و می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد.

رئیس شورای شهر تهران در رابطه با آخرین وضعیت ساخت قبرستان های جدید در تهران گفت: جلسه بسیار مفصلی در این زمینه داشته ایم و انشالله باید اصلاحاتی در خصوص اطلاع رسانی شهرداری تهران در این زمینه صورت گیرد. شکل مکان و مکان های جدید شورا. با تعیین نهایی مکان های جدید، محدوده های مورد نظر را اعلام نمی کنیم زیرا این موضوع باعث افزایش قیمت در آن محدوده می شود.

چمران در پاسخ به این سوال که آیا در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ شاهد ساخت مقبره یا ضریح جدید در تهران خواهیم بود، گفت: در مورد ساخت ضریح نمی توانم اظهار نظر کنم اما در خصوص قرار دادن ضریح جدید قطعا این موضوع اتفاق خواهد افتاد. مکان ها

وی از برنامه های شهرداری تهران در قالب استقبال گفت مهر وی گفت: در رابطه با این موضوع طبق سنوات گذشته جلساتی به صورت منظم و مستمر در حال برگزاری است و مجموعه ای از موضوعات از جمله توقف فعالیت های عمرانی در ۱۵ روز اول مهرماه در دستور کار شهرداری تهران قرار خواهد گرفت. .

رئیس شورای شهر تهران درباره سفر اخیر شهردار تهران به سوریه نیز گفت: این سفر دستاوردهای خوبی نیز به همراه داشته و با هماهنگی شورای شهر تهران و دولت جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا