ورزشی

می‌خواهیم با استقلال هم‌امتیاز شویم/ دفاع ما از نوک حمله شروع می‌شود/ ویدئو

عثمر ویهرا در نشست خبری پیش از بازی دربی تهران گفت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم می خواستم بگویم همه کسانی که در رسانه کار می کنند باید یک کار مثبت انجام دهند. کسانی که وضعیت مالی بهتری دارند باید بتوانند این روزها به نیازمندان کمک کنند. امیدوارم بچه های فوتبال به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان کمک کنند.

وی درباره بازی فردا نیز گفت: برای ما بسیار خوشحال کننده است که در این بازی شرکت می کنم. همه کسانی که فوتبال دوست هستند فردا این بازی را تماشا خواهند کرد. امیدوارم برای افرادی که در ورزشگاه و بیرون از آن هستند بازی زیبایی باشد. بازی ای که برای قهرمانی بسیار مهم است. برای ما بسیار مهم است که خودمان را با استقلال متمایز کنیم. بازی بسیار احساسی است و به بچه ها آموزش دادیم که آرامش خود را حفظ کنند و بازی را خیلی راحت انجام دهند. هم ما و هم حریف می دانیم که باید از تک تک موقعیت ها استفاده کنیم.

برنامه پرسپولیس برای بازی فردا بازی تهاجمی است؟ عثمر در پاسخ به این سوال گفت: برای من فوتبال در زمین بازی است. بازی تهاجمی و تدافعی تیم باید متعادل باشد. در برخی از قسمت های بازی ممکن است نیاز به دفاع بیشتر از حمله باشد زیرا پایه تیم ما حمله است. امیدواریم به همین ترتیب بازی ها را ادامه دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه تیم های جواد نکونام به خوبی دفاع می کنند، گفت: هر تیمی سعی می کند بازی متعادلی انجام دهد. استقلال یکی از بهترین دفاع های لیگ را دارد. امیدوارم حرکات تهاجمی ما در بازی راه را برای دفاع باز کند و بتوانیم گلزنی کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره نگرانی هواداران از خط دفاع و غیبت گلسیانی و کنعانی زادگان گفت: خط دفاعی ما از مهاجم اول شروع می شود تا دروازه بان ما. ما تیم متعادلی داریم که همه با هم از آن دفاع می کنیم. تیم ما در بازی فقط با دو مدافع میانی دفاع نمی کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش فقط به نتیجه فکر می کند یا فوتبال خودش را بازی می کند؟ گفت: فوتبال نتیجه است. نتایج نشان دهنده تفاوت کار مربی و بازیکنان است. اگر امروز بخواهم بگویم باید نتیجه بگیریم یا بازی خوبی داشته باشیم، می گویم نتیجه مهمتر است. امیدوارم با بازی خوبی که انجام می دهیم نتیجه خوبی بگیریم.

در ادامه از عثمر پرسیده شد که آیا نام مهاجم خارجی مد نظرش را به باشگاه داده است؟ وی در پاسخ گفت: بعد از بازی با فولاد در این مورد صحبتی نکردیم چون تمام تمرکزمان روی بازی فردا است.

اسمار درباره اینکه آیا نگران تکرار اشتباه بیرانوند مثل بازی گذشته است یا خیر؟ گفت: گاهی سوالات برای من تکراری است. گفتم در یک بازی دفاع، حمله و هافبک با هم کار می کنند.

وی در پایان درباره نگرانی هواداران از حواشی نیمکت پرسپولیس که داوران را هم تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: امیدوارم فردا داوری به گونه ای باشد که هیچکس مشکلی احساس نکند و تیمی که شایسته آن است. میدان را با موفقیت ترک خواهد کرد. به نظر من رویکرد هر تیمی به خودش مربوط می شود. به شخصه سعی می کنم روی مسائل تاکتیکی تمرکز کنم و سایر اعضای کادر فنی به مسائل دیگر توجه کنند.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس فردا (چهارشنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا