اخبار اقتصاد ایران

میزان بدهی مشترکین به شرکت توزیع برق گیلان به ۵۵۳ میلیارد تومان رسید

مدیرعامل توزیع گیلان بیان کرد: در حال حاضر میزان بدهی مشترکان به شرکت توزیع نیروی برق گیلان تا پایان سال جاری است. شهریور ماه حدود ۵۵۳ میلیارد تومان است.

افق میهن، مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تاکید بر افزایش بهره وری کل شرکت، خلاصه ای از عملکرد شرکت در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای پروژه مهم استقلال مالی شرکت های توزیع از ابتدای سال جاری، مفهوم بهره وری از جمله ارتقای سطح خدمات و مدیریت هزینه ها مورد تاکید و توجه قرار گرفته است. طرح های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا پانزدهم شهریور ماه با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر پرسنل توزیع نیروی برق گیلان همراه با برنامه ریزی مناسب و بسیج امکانات ضمن رفع نقاط قابل ارتقا، موفق به ثبت دستاوردهای جدیدی در فصل پیک سالانه از جمله راه اندازی شد. ۷ فیدر فشار متوسط ​​جدید با هدف رفع ضعف برق و تقویت ولتاژ در مناطق دارای آسیب و مشکل منسوخ شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: در این مدت ۲۹۹ ترانس (کامپکت، زمینی و هوایی) با ظرفیت ۵۰ هزار و ۲۸۰ کیلو ولت آمپر نصب و افزایش قدرت یافت.

صادقی افزود: با وجود مشکلات و تنگناهای مالی در این زمینه، از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتباری حدود ۳۹۰ میلیارد تومان در مناطق شهری و روستایی استان تعویض شده است.

وی تاکید کرد: جلوگیری از اتلاف انرژی الکتریکی، کاهش هزینه های نگهداری شبکه، افزایش ضریب ایمنی، زیباسازی شهری و روستایی و کاهش استفاده غیرمجاز از برق از مزایای اصلی استفاده از کابل های خود نگهدار در شبکه های توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: در راستای بهبود شبکه و تامین برق پایدار بیش از ۳۷ کیلومتر خط شبکه فشار متوسط ​​(۲۰ کیلوولت) ساخته و به بهره برداری رسیده است.

صادقی تاکید کرد: با توجه به نیاز به مقاوم سازی و بهسازی تاسیسات و خطوط، در شش ماهه نخست امسال نزدیک به ۱۰۰ پی چوبی کم فشار و متوسط ​​حذف و ۵۰۷۴ پی جدید بتنی و فلزی کم فشار و متوسط ​​در استان

وی بیان کرد: از ابتدای سال تا پایان سال شهریور بیش از ۲۳ هزار مشترک شهری و روستایی جدید به تعداد مشترکان توزیع برق استان اضافه شد.

مدیرعامل توزیع گیلان بیان کرد: در حال حاضر میزان بدهی مشترکان به شرکت توزیع نیروی برق گیلان تا پایان سال جاری است. شهریور ماه حدود ۵۵۳ میلیارد تومان است.

صادقی تاکید کرد: وصول مبلغ بدهی اقشار مختلف مشترکان به شرکت تاثیر بسزایی در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت بهتر به مردم استان شریف خواهد داشت.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان در پایان گفت: این شرکت در حال حاضر نزدیک به یک میلیون و ۶۵۷ هزار مشترک در کل استان دارد که این تعداد مشترک بالا، توزیع برق گیلان را به یکی از بزرگترین شرکت های خدمات رسان کشور تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا