اخبار اقتصاد ایران

میزان عیدی پایان سال کارکنان دولت | محدودیت سقف تعداد قرارداد کار معین برای سال ۱۴۰۴

بر اساس پیوست بخشنامه تنظیم بودجه سال ۱۴۰۴ مقرر شد سقف اعتبار سرانه اضافه کار در بودجه سال ۱۴۰۴ معادل سرانه اعتبار اضافه کار در سال ۱۴۰۳ باشد.

افق میهن به نقل از تسنیم، بر اساس ضمایم بخشنامه تنظیم و تنظیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور که به دستگاه های اجرایی ارسال شده است، سقف اعتبار مربوط به سرانه اضافه کاری کارکنان در بودجه سال ۱۴۰۴ حداکثر معادل سرانه اعتبار اضافه کار در سال ۱۴۰۳ (براساس موافقتنامه ۱۴۰۳) پیش بینی شود.

همچنین میزان پاداش پایان سال (عید) طبق ماده ۷۵ قانون مدیریت خدمات کشوری در بودجه هر دستگاه پیش بینی می شود. مبلغ نهایی پاداش پایان سال به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

علاوه بر این دو مورد، احکام دیگری نیز در قسمت اعتبارات هزینه ای پیوست دوم لایحه بودجه ذکر شده است که شامل موارد زیر است:

د اعتبار مأموریت (داخلی و خارجی) کارکنان حداکثر معادل پیش بینی عملکرد سرانه اعتبار سال ۱۴۰۳ (براساس موافقتنامه ۱۴۰۳) پیش بینی شود.

ه. اعتبار سرانه کمک های مستقیم و غیرمستقیم بهزیستی کارکنان حداکثر معادل سرانه اعتبار سال ۱۴۰۳ (براساس موافقتنامه ۱۴۰۳) و یک ماه پاداش معادل یک ماه حقوق و مزایای کارکنان در ظرف مدت مقرر در نظر گرفته شود. محدودیت اعتبارات

و کلیه شرکتهای دولتی، مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، بانکهای دولتی و شرکتهای بیمه، از جمله شرکتهایی که شمول آنها در قوانین و مقررات عمومی مستلزم ذکر یا تصریح نام است، مانند شرکت ملی نفت ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شرکت های تابعه آنها و سایر شرکت های به نحوی ضوابط و مقررات خاصی برای پرداخت حقوق و مزایا موظف به اعتبار برای پیش بینی حقوق، دستمزد و مزایای کارکنان خود در بودجه پیشنهادی ۱۴۰۴ با توجه به افزایش مندرج در بند (الف) بند (۲) و در رعایت بخشنامه های شورای حقوق و دستمزد و آیین نامه های تعیین شده در بودجه سال جاری. هر گونه افزایش بیش از آن مورد قبول هیچ مرجع و شورایی نخواهد بود.

پرداخت و محاسبه حقوق صرفا بر اساس سامانه سینا

ض- مبنای محاسبه هزینه های کارکنان برای بودجه پیشنهادی ۱۴۰۴ صرفاً بر اساس آمار نیروی انسانی و اطلاعات پرداخت مندرج در «سامانه یکپارچه نظام اداری ایران (سینا)» سازمان اداری و استخدامی کشور خواهد بود. کشور

۳. پیش بینی اعتبار برای اجرای مصوبات، بخشنامه ها، دستورالعمل ها، تغییر تشکیلات، تغییر ضرایب، جداول قانونی و طبقه بندی مشاغل، افزایش مبنای قانونی، هرگونه جذب و استفاده از نیروی انسانی و مصوبات هیأت امنا، فقط در رعایت مفاد ماده (۷۱) قانون احکام دائمی و بند (ح) ماده (۲۸) قانون الحاقی (۲) در صورت تأیید کتبی سازمان مجاز است.

سقف تعداد قراردادهای کار معین در سال ۱۴۰۳ برای سال ۱۴۰۴/افزایش قراردادها براساس افزایش حقوق کارکنان دولت

۴. در دستگاه های اجرایی از جمله دارای قوانین خاص، پیش بینی اعتبار سرانه برای قرارداد با اشخاص حقیقی برای انجام کار معین (مشخص) با شناسه سازمان اداری و استخدامی با رعایت قوانین و مقررات حداکثر تا سقف به شماره ۱۴۰۳ (بر اساس توافقنامه) ۱۴۰۳) و از نظر افزایش حقوق و مزایای کارکنان مذکور در بند (الف) بند (۲) فوق مجاز است.

۵. اعتبار مربوط به انعقاد قرارداد با شرکت های خدماتی طرف قرارداد با دستگاه های اجرایی، حداکثر در حد عملکرد مورد انتظار سال ۱۴۰۳ (براساس موافقت نامه مبادله ای سال) برآورد شود. ۱۴۰۳) و با عنایت به مفاد بند (الف) بند (۲) فوق الذکر در مورد نیروهای شرکتی.

۶. دستگاه های اجرایی موظفند علاوه بر ارائه آمار بازنشستگان سال ۱۴۰۴ نسبت به پیش بینی باقی مانده اعتبارات مرخصی و پاداش پایان خدمت بازنشستگان واحدهای ستادی و واحدهای تابعه در محدوده اعتبارات اعلامی سازمان اقدام کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا