اخبار اقتصاد ایران

میزبانی شهرستان لنگرود از ۲۰۰ هزار گردشگر نوروزی | پنج مجتمع اقامتی در شهرستان لنگرود داریم

فرماندار لنگرود با بیان اینکه از ۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فرودین ۱۴۰۳ بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر وارد این شهرستان شده اند، گفت: پنج مجتمع اقامتی در لنگرود داریم.

ایران تحلیل محمدرضا جلالی امروز ۵ فروردین ماه در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به فرا رسیدن بهار طبیعت و همزمانی این ایام با ماه مبارک رمضان گفت: شهرستان لنگرود میزبان گردشگرانی است که این منطقه را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند.

وی با بیان اینکه شهرستان لنگرود به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی منحصر به فرد یکی از زیباترین و چشم نوازترین مناطق گردشگری گیلان است، گفت: گردشگرانی که به لنگرود سفر می کنند از مواهب طبیعی و خدادادی این منطقه بهره مند می شوند.

فرماندار لنگرود با اشاره به آماده سازی مقدمات میزبانی از مسافران نوروزی در این شهرستان از ابتدای اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت، تاکید کرد: شهرستان لنگرود آماده حضور گردشگران از سراسر کشور است. .

جلالی با بیان اینکه از چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فرودین ۱۴۰۳ بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر وارد این شهر شده اند، گفت:

وی ضمن قدردانی از گردشگران به دلیل جنبه مذهبی و عرفی ماه مبارک رمضان، افزود: پنج مجتمع مسکونی ۱۸۰۰ تختی در سطح شهر داریم و به همین دلیل درصد قابل توجهی از گردشگران تحت پوشش این مجتمع ها قرار گرفتند.

فرماندار لنگرود شالیزارهای سرسبز و باغ های زیبای چای و مرکبات را از جاذبه های گردشگری این شهرستان دانست و یادآور شد: منطقه چاف و چمخاله به عنوان نگین گردشگری گیلان پذیرای گردشگرانی است که می خواهند از موهبت دریا بهره مند شوند.

وی شهرستان لنگرود را دارای ۱۷ کیلومتر نوار ساحلی دانست و گفت: این شهرستان علاوه بر جاذبه های طبیعی دارای جاذبه های تاریخی از جمله پل سفالی و خانه قدیمی منجم باشی و اماکن مذهبی و زیارتی است.

جلالی از صنایع دستی و غذاهای محلی لنگرود به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری یاد کرد و افزود: مراسم سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حسین امالکی در روز پنج شنبه ۱۸ مهرماه برگزار می شود. فروردین ماه و لذا از همه مردم و گردشگران دعوت می کنیم در این مراسم معنوی شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا