ورزشی

ناراحتی شدید هواداران پرسپولیس از تارتار به‌خاطر یک دروازه بان!

محمدرضا اخباری انتخاب اول پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند است. در این بین شایعات زیادی در مورد مصدومیت منتشر شده است اما نگاهی به عملکرد این دروازه بان باتجربه در فصل گذشته نشان می دهد که او در ۲۸ بازی برای تیم میزبان به میدان رفته است. آماری که تایید می کند اخباری برای حضور در پرسپولیس مشکلی ندارد.

در همین رابطه مطلع شدیم که با وجود اینکه محمدرضا اخباری مذاکرات خوبی با پرسپولیس و حتی گل گهر برای این انتقال داشته است اما مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید گل گهر با این انتقال مخالفت کرده و از او خواسته تا در محل تمرین این تیم در سیرجان حاضر شود. . حضور داشته باش تارتار به اخباری تاکید کرده که تا زمانی که دروازه بان جذب نکند اجازه جدایی به او نخواهد داد و عملا با این شرایط بعید است تارتار با انتقال این دروازه بان به پرسپولیس موافقت کند.

این موضوع باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شده و آنها از سیاست گل گهر سرمربی پرسپولیس انتقاد کرده اند. ادعای پرسپولیسی ها این است که تارتار با جدایی سامان فلاح و انتقال او به باشگاه استقلال مخالفتی نداشته است اما حاضر نیست با صدور رضایتنامه خبری در مواجهه با پرسپولیس موافقت خود را اعلام کند. لازم به ذکر است مهدی تارتار هر فصل یکی از کاندیداهای سرمربیگری پرسپولیس است اما با اقبال هواداران این تیم همراه نیست و باید دید تارتار چه تصمیمی برای دروازه بان باتجربه خود خواهد گرفت. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا