ورزشی

نامه رسمی اینتر به پورتو؛ در حال عقد پیش‌قرارداد با طارمی هستیم

باشگاه اینتر در آستانه نهایی کردن خرید مهدی طارمی در نقل و انتقالات زمستانی و انتقال او به نراتزوری در پایان این فصل به عنوان بازیکن آزاد است. روزنامه ایتالیایی «گازتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ باشگاه اینتر در نامه ای رسمی به باشگاه پورتو اعلام کرده است که برای جذب مهدی طارمی به عنوان بازیکن آزاد در تابستان پیش رو؛ با این بازیکن توافق شده است. در همین راستا باشگاه اینتر تمامی مدارک لازم را برای عقد قرارداد با این بازیکن به پورتو ارائه کرده است.

چند هفته پیش باشگاه اینتر با مدیر برنامه های طارمی ۳۱ ساله وارد مذاکره شد و توافق کامل طرفین برای انجام این انتقال صورت گرفت و این بازیکن ایرانی تصمیم دارد به عنوان یک بازیکن به جمع شاگردان بپیوندد. بازیکن آزاد در پایان فصل پس از پایان قراردادش با پورتو. سیمونه اینزاگی باید ملحق شود.

طارمی که هم اکنون تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ همراهی می کند. با توجه به اینکه او وارد ۶ ماه پایانی قراردادش با پورتو شده است، می تواند به صورت قانونی با اینتر مذاکره کند و برای پیوستن به این تیم در پایان فصل پیش قرارداد ببندد.

نیکولو سیرا، خبرنگار ایتالیایی نیز گزارش داد که انتقال مهدی طارمی به اینتر در مراحل پایانی خود قرار دارد و این مهاجم ایرانی آماده است با قراردادی دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم و دستمزد ۳.۵ میلیون به اینتر بپیوندد. یورو در سال پیش بینی می شود مهاجم پورتو پس از جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ تست های پزشکی اینتر را پشت سر بگذارد و سپس قرارداد اولیه را امضا کند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از زمان پیوستن به پورتو در ۱۷۱ بازی از رقابت های مختلف برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و در کنار زدن ۸۶ گل، ۵۳ پاس گل نیز برای هم تیمی های خود به ثبت رسانده است.

رئیس باشگاه پورتو پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به پیشنهادات رسیده به این مهاجم ایرانی، این باشگاه قادر به تمدید قرارداد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا