ورزشی

نامه پرسپولیس علیه بیرانوند بابت درگذشت یک‌ هوادار/ عکس

علیرضا بیرانوند امروز در بخشی از سخنان تند خود علیه رضا درویش خطاب به مدیرعامل پرسپولیس گفت: با مدیرعامل پرسپولیس صحبتی دارم، دوست ندارم جلوی هواداران و مردم بیایند تا مظلوم شوند. و بگو چند نفر به خاطر بیرانوند جان خود را از دست دادند اول اینکه اگر اتفاقی افتاده عذرخواهی می کنم و به خانواده آن شخص تسلیت می گویم که اگر به فکر خانواده ها هستید چرا اضافه کردید الحاقیه قرارداد من ۳ هفته مانده به پایان لیگ امکان دارد؟

بیرانوند در این قسمت از صحبت های خود به صحبت های چند روز پیش مدیرعامل پرسپولیس درباره اتفاقات سال گذشته و فوت یکی از هواداران پرسپولیس اشاره کرد که اتفاقا در لایحه شکایت باشگاه پرسپولیس از این موضوع نیز آمده است. بیرانوند.

به گزارش خبرنگار تسنیم، باشگاه پرسپولیس در بخشی از لایحه چند صفحه ای که علیه بیرانوند به کمیته تعیین وضعیت ارسال شده، به فوت یکی از هواداران پرسپولیس اشاره کرده و نوشته است: اقدام آقای بیرانوند در فسخ قرارداد بی سابقه است و متأسفانه این موضوع اثرات بدی را متوجه باشگاه و هواداران محترم کرده است تا اینکه سال گذشته یکی از هواداران جوان باشگاه به نام آن مرحوم بر اثر شوکه شدن خبر فسخ قرارداد توسط آقای مهندس جان باخت. بیرانوند لذا درخواست اعمال کامل مقررات در خصوص فسخ غیرموجه قرارداد می باشد.

برگه مربوط به نامه باشگاه پرسپولیس به کمیته تعیین وضعیت را در زیر مشاهده می کنید.

باشگاه پرسپولیس در لایحه شکایت خود از بیرانوند به پرداخت تمامی مطالبات فصل گذشته این بازیکن تا قبل از پایان مهلت درج شده در الحاقیه و همچنین فسخ زودهنگام این بازیکن (۱۵ روز پس از پایان بازی) اشاره کرد. مسابقات لیگ و جام حذفی) و معتقد است فسخ قرارداد یک طرفه علیرضا بیرانوند کاملا غیرقانونی و غیرقانونی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا