فناوری

 نامه یحیی سنوار به سران حماس: القسام نبردی شدید و بی‌سابقه علیه نیروهای اشغالگر اسرائیلی به راه انداخته‌ / الجزیره: این نامه به معنای تاکید بر موضع قبلی حماس بر برقراری آتش‌بس فراگیر و عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی در قبال آزادی اسرای اسرائیلی است

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

فارس: یحیی السنوار رهبر حماس در نوار غزه در نامه ای به رهبران سیاسی حماس در دو روز گذشته به تشریح وضعیت میدان نبرد در نوار غزه پرداخت و بر شکست غزه تاکید کرد. . ارتش اشغالگر در برابر قدرت کتائب القسام.

کتائب القسام نبردی شدید، خشن و بی سابقه را علیه نیروهای اشغالگر اسرائیل آغاز کرده و تلفات و تجهیزات زیادی را به آنها وارد کرده است. الصنور در آستانه هشتادمین روز جنگ، این مقاله را از دل میدان جنگ غزه برای رئیس و اعضای دفتر سیاسی حماس نوشت.

به گزارش وب سایت الجزیره، این نامه در میانه تلاش های تل آویو برای برقراری آتش بس موقت از طریق میانجی های قطر و مصر برای رهبران حماس ارسال شده است تا این جنبش همچنان بر موضع خود در برقراری آتش بس همه جانبه تاکید کند. عقب نشینی ارتش اسرائیل در ازای آزادی اسرای اسرائیلی.

پیش از این، تلویزیون صهیونیستی گزارش داده بود که السنوار “برنامه ای سازمان یافته” برای پایان دادن به جنگ جاری در نوار غزه که از ۷ اکتبر آغاز شد و نگه داشتن برخی از گروگان های اسرائیلی به عنوان ابزاری برای چانه زنی در آینده در دست داشت.

رهبر حماس در غزه افزود: کتائب القسام در جریان نبرد زمینی حدود ۵۰۰۰ سرباز و افسر را هدف قرار داد که یک سوم آنها کشته، یک سوم دیگر به شدت مجروح شدند و یک سوم آخر نیز از کار افتادند. در سطح تجهیزات و خودروهای نظامی نیز ۷۵۰ واحد به طور کامل یا جزئی منهدم شده است. الصنوور در پیام خود ضمن قدردانی از ثبات مردم فلسطین گفت: آنها نمونه های بی نظیری از فداکاری، رشادت، جوانمردی، همبستگی و اتحاد را ارائه کردند و این وظیفه رهبری سیاسی است که به سرعت زخم های مردم را التیام بخشد. . و پایداری آنها را تقویت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا