ورزشی

نامه ۵ سرباز – بازیکن به باشگاه ملوان رسید

در بیست و چهارمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، تعداد سربازان لیگ برتری با توجه به قانون جدید نظام وظیفه افزایش چشمگیری داشته است.

ملوان تنها باشگاه لیگ برتری است که می تواند در این سطح سرباز جذب کند. صرف نظر از گمانه زنی ها، طی مراحل قانونی و مکاتبه برای معرفی بازیکن سرباز به باشگاه ملوان بیش از هر چیزی اهمیت دارد تا ملوان از بازیکنان مورد نیاز استفاده کند.

این در حالی است که هنوز تکلیف مدیرعامل و سرمربی ملوان برای فصل بیست و چهارم مشخص نیست. در هر صورت تا امروز نامه امید نورافکن (سپاهان)، علیرضا جعفرپور (شمس) آذرابوالفضل جلالی (استقلال)، رضا میرزایی (استقلال) و یونس اکبرپور (آلومینیوم اراک) به باشگاه ملوان رسیده اند.

در این میان سرمربی جدید و برنامه های تاکتیکی او در به کارگیری بازیکنان حائز اهمیت است. نباید فراموش کرد که سال گذشته محمدحسین اکبرمنادی با وجود سربازی از لیست ملوان حذف شد، چرا که به یکباره از پازل تاکتیکی تارتار خارج شد.

قرار است پس از استعفای آرش فهمیده از مدیرعاملی ملوانان، بیست و یکم باشد. تیر جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان در ماه جاری برگزار می شود. ظاهرا قرار است در این جلسه وضعیت اسپانسر باشگاه، مدیرعامل و برخی موارد دیگر مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا