فناوری

نباید به بهانه مشکلات پیشرفت‌های نظام اسلامی را کوچک بشماریم

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت از مازندران، آیت الله صادق آملی لاریجانی شامگاه پنج شنبه پنجم. بهمن ماه در مراسم بزرگداشت ششمین حماسه اسلامی بهمن آمل در مسجد این شهر، حادثه ششم بهمن آمل را نام برد. ایشان به عنوان یک درس تاریخی فرمودند: بهترین درس حضور مردم و ایمان آنهاست. و ایمان به زندگی مردم این شهر وجود دارد، مردم با بصیرت و دلی روشن حماسه ملی را خلق کردند.

وی افزود: در این ایام که روز حضور مردم غیور و قهرمان آمل در صحنه بود، سولات کسانی که برای تصرف این شهر و سپس کشور آمده بودند، شکست خوردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سرعت عمل را از دیگر درس های تاریخی این حماسه دانست و ادامه داد: درس های حماسه ششم. بهمن آمل بسیار مهم است.

آملی لاریجانی با بیان اینکه در مسیر انقلاب اسلامی با حوادث زیادی از جمله فتنه های سال گذشته و ۸۸ مواجه بوده ایم، تصریح کرد: اگر مردم در صحنه نبودند و آگاهی خود را بالا نمی بردند، فتنه رخ می داد. برچیده نشده اند

وی یادآور شد: شهدا چراغ راه ملت هستند که مسیر زندگی ما را تفسیر و تطهیر می کنند، فرهنگ را به جامعه می آورند و اسلام را در جامعه زنده می کنند.

آملی لاریجانی در ادامه به شهدا به عنوان عامل احیای فرهنگ در جامعه اشاره کرد و گفت: آنان نزد خدا رزق و روزی دارند و مسیر قرآنی را در جامعه احیا کردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر فرهنگ شهادت نشأت گرفته از ایمان را ترویج کنیم جامعه رشد می کند، تصریح کرد: قدم گذاشتن در راه شهادت راه حق تعالی است.

وی با تاکید بر اینکه خون مقدس شهدا کشور را در عرصه های مختلف به جلو برده است، گفت: امروز در کشور یمن مقاومت شکل گرفته و در مقابل ظلم ایستادگی کردند. روح ایمان و شهادت اثری از خود بر جای گذاشته است.

آملی لاریجانی ایران اسلامی را الگوی مقاومت در جهان برشمرد و تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، مردم پایبند به انقلاب اسلامی هستند هر چند که مسئولان نظام باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند. . مردم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید دست به دست هم بدهند و مشکلات را حل کنند، البته نباید نقاط برجسته و پیشرفت نظام را به حداقل برسانیم و بدانیم که این نظام با خون شهدا خواهد ماند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهدا و خانواده های آنان را چراغ راه دانست و گفت: شهدا باید مورد احترام باشند، باید به دشمن نشان دهیم که پای انقلاب ایستاده ایم و نباید اشتباه راهبردی مرتکب شویم. . با همه سختی ها و شکایت ها

وی با اعلام اینکه کوچکترین ضعف در نظام اسلامی باعث حمله دشمن به کشور می شود، گفت: همه باید با عزم راسخ به پای صندوق های رای بیاییم تا با تمام توان به وظیفه الهی شکست دادن دشمن عمل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا