فناوری

نتانیاهو: حزب‌الله ما را دست کم گرفته است / نمونه‌ای از آنچه برای دوستانشان در جنوب اتفاق می‌افتد را به آن‌ها نشان دادیم؛ همین اتفاق می‌تواند در شمال هم رخ بدهد

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

فارس: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان اسرائیل را دست کم گرفته است.

نتانیاهو در دیدار با نیروهای اسرائیلی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان گفت: حزب الله در سال ۲۰۰۶ ما را دست کم گرفت و هنوز هم ما را دست کم می گیرد.

نخست وزیر رژیم اسرائیل در دیدار با گردان ۷۶۹ گفت: تصمیم گرفتم در روزی که خمپاره ضدتانک به سمت ما شلیک شد به کریات شیمونا بیایم.

وی در بیانیه‌ای که ظاهراً اشاره به توصیف سید حسن نصرالله، دبیرکل وقت حزب‌الله لبنان از اسرائیل بود، گفت: حزب‌الله فکر می‌کرد ما مثل تار عنکبوت هستیم، اما ناگهان دید که این عنکبوت چیست. “

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: آنها با قدرت و اتحاد عظیم مردم و عزم راسخ برای بازگرداندن امنیت در شمال روبرو شدند.

نتانیاهو روز دوشنبه گفت: «ما هر کاری که بتوانیم برای بازگرداندن امنیت به شمال انجام خواهیم داد و به خانواده‌های شما اجازه می‌دهیم با خیال راحت به خانه بازگردند، زیرا نمی‌توانیم دخالت کنیم». ما هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد. البته ترجیح ما این است که این کار را بدون کمپین گسترده انجام دهیم، اما این مانع ما نمی شود.»

وی افزود: نمونه ای از اتفاقاتی که برای دوستانشان در جنوب می افتد را به آنها نشان دادیم و همین اتفاق می تواند در اینجا در شمال نیز بیفتد. ما هر کاری برای بازگرداندن امنیت انجام خواهیم داد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا