ترندهای روز

نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور قرار گرفت. نتایج علمی شرکت کنندگان نوبت اول آزمون سراسری و همچنین آزمون ویژه پذیرش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ (آزمون اردیبهشت) نمرات خام این دو آزمون هم اکنون به صورت جداگانه در سامانه جامع دانشگاه فرهنگیان موجود است. آزمون سراسری به آدرس my.sanjesh.org و داوطلبان می توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه مذکور، نمرات خام خود را مشاهده کنند.

نتایج اولیه کنکور سراسری 1403 اعلام شد

نمره کل آزمون سراسری متقاضیان آزمون سراسری و متقاضیان پذیرش دانشجو معلم و همچنین نمره کل آزمون تربیت معلم ویژه و مجموع نمره ورود به مرحله سنجش صلاحیت معلم برای متقاضیان پذیرش دانشجو معلم در آخرین هفته خرداد ماه اعلام خواهد شد.

در حساب کاربری داوطلبانی که هم در آزمون سراسری نوبت اول و هم در آزمون ویژه پذیرش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حضور یافته اند، نتایج تحصیلی نوبت اول آزمون سراسری و نتایج تحصیلی آزمون ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ به صورت جداگانه نمایش داده می شود.

برای داوطلبانی که تنها در یکی از دو آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حضور یافته اند، فقط سوابق تحصیلی آزمونی را که ثبت نام کرده اند. برای نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا